Pssst!


Vad har hänt sen sist undrar ni?
 
Hela familjen har åkt på influensan så det är sjukstuga som gäller här hemma just nu. Det verkar vara en elak variant i år och jag känner mig matt av minsta lilla trots att jag nu är feberfri. Puh!
 
Tänkte bara titta in och påminna er om tävlingen i samarbete med Kronfågel och deras nyhet Pulled chicken taco style där ni kan vinna presentcheckar till ett värde av 500 kr. Vilken taco-fest det kan bli så in och tävla med er. Fram t.o.m. den 14 mars har du på dig och tävlingen hittar du här. Lycka till!
 
Återkommer när jag känner mig lite piggare igen. Kram
 
 
1 Fru H:

skriven

Sjukstuga låter inge kul... Krya på er allihopa!

2 Elin:

skriven

Hoppas inte frånvaron här tyder på att hela familjen ligger sjuk... :( Stor krya på er-kram!

Kommentera här: