Vinn tacomys

 
I samarbete med Kronfågel testade vi Pulled chicken taco style här för någon vecka sen som vi alla här hemma gav tummen upp åt. Nu har du chansen att vinna presentcheckar från Kronfågel värda hela 500 kr. Vilken taco-fest det kan bli. Whoop, whoop!
 
Skriv en kommentar och motivera varför just du ska vinna massor av Kronfågelprodukter. Kom ihåg att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig.  
 
 
Sista tävlingsdag är lördagen den 14 mars. Lycka till bloggvänner!
 
Kram
1 Bettan:

skriven

För att jag älskar kyckling men är fullständigt livrädd för att tillaga det. Jag vill så gärna lära mig att laga mat och tror att detta skulle hjälpa mig på traven!

2 Mia:

skriven

För att få en vecka utan kaos då man alltid får problem med vad vi ska äta för mat.
En rolig smak upplevelse både för kidsen och det vuxna

3 Robex Lundgren:

skriven

mums

4 Jossan:

skriven

Åhh, det här skulle vara perfekt att vinna för då skulle vi bjuda in våra grannar på middag som har en väldigt tuff tid nu <3

5 Anneli:

skriven

Jag har matreceptskris och behöver ny inspiration för att ta mig ifrån stekt falukorv och köttfärssåsträsket! Därför vill jag vinna mumsig kronfågel-kyckling som ger glädje i köket.

6 Pernilla :

skriven

Skulle verkligen behöva en ljusglimt efter att min man och 3 barn frontalkrockade med en älg förra veckan. Livet går lite på halv fart när man sett döden i vit öga.
Mvh Pernilla

7 Nillan:

skriven

Hejsan!
Oj va smarrigt det låter!!
Har lagat pulled pork och älskar det,så kan tänka mig att detta också är jättegott. har en dotter som fått för sig att hon inte gillar kyckling längre. Dett kanske kan få henne att ändra sig eftersom hon älskar tacos :-). Håller tummarna hårt för vinst // Mvh

8 Sabina:

skriven

Gud vad gott med tacos, får det bli på fredag :) Mums!

9 Kylie Larsson:

skriven


Att kunna beställa fred på denna stackars jord;
Eller en tidsmaskin med bara skrivna ord.

Dessa är nog härliga önskningar som vi alla har;
Tyvärr är en sådan önskan ej uppfyllbar.

Men näst bäst är de otroligt underbart fina saker;
Hos Kronfågel verkligen med något till alla smaker.

Efter en lång arbetsdag är man trött och sliten;
Vill man ha något som riktigt släcker aptiten.

Kronfågels produkter är perfekt till just detta;
Goda maten som fyller magen så att vi blir mätta.

Jag vill gärna dela en fin middag med mannen min;
För han är den absolut snällaste nånsin.

Jobbar och sliter gör han varje dag;
Visa honom hur mycket han uppskattas vill jag.

10 Caroline:

skriven

Åh sonen på 19 månader äter allt och mer därtill. Men nu har stackaren haft magsjuka två gånger och aptiten borta. Detta skulle han älska och börja på nytt att äta. Vi hoppas på tur!

11 Linda:

skriven

Hej!

Jag skulle bli så glad om jag vann,
Så att jag mer tid med barnen spendera hann.
Vi älskar alla tacos, gammal som ung,
Med detta kit skulle arbetsbördan i köket bli mindre tung! 😜

Hälsningar
Linda

12 Emmy:

skriven

För att jag ÄLSKAR kyckling och behöver fylla upp min nya kyl/frys med just kyckling som vi äter ofta ;) sen är jag väldigt nyfiken på den där tacokycklingen...

13 Anonym:

skriven

Det här hade ju varit perfekt att överraska syster och svåger med en god "välkommen hem middag" när de kommer hem från Thailands semestern.

14 Karin:

skriven

Jag hoppas jag vinner så jag kan överraska mina barn med en mys-middag. Toppen att det går snabbt att laga så vi kan ha mys mitt i veckan. Det sätter extra guldkant på vardagen.

15 natali:

skriven

Jag blev arbetslös för sex veckor sedan och har därmed inte någon som helst inkomst just n, jag fyller även pr snart och tänkte att detta skulle vara bästa födelsedags presenten, dels älskar jag kyckling och dels kommer jag inte behöva lägga massa pengar på födelsedags middag (klart man vill fira lite trots dålig ekonomi...)

Jag vore super tacksam om det var just mig du valde! Kramar

16 Sjuksyrran :

skriven

För att min man äter upp all mat hela tiden. Iofs en komplimang, men trist för det räcker aldrig till matlådor åt mig. Vann jag skulle jag testa just pulled chicken och förhoppningsvis få med mig en grym matlåda till universitetet dagen efter. 500 kronor blir mycket kyckling 😊

17 Frida Elmgren:

skriven

Hej hej!
Vilken toppentävling :D

Snart firar jag och min kärlek 1 år
och det känns som vi träffades igår.
Underbar extrapappa han är
och förgyller vår atmosfär.
En festmåltid ihop skulle vara något otroligt stort!
Jag håller tummarna på att detta få vinna,
gör jag det blir jag en väldigt lycklig kvinna!

Önskar dig en fortsatt härlig vecka
Hälsningar Frida Elmgren

18 Cecilia:

skriven

Hoppas på tur!
Såg jätte smarrigt och enkelt ut.
Om jag vinner skulle jag låta mina barn få bjuda in alla grannbarnen på fredagsmys med god mat och mys!

19 Ann-Sofie:

skriven

Har fått två fina flickor på kort tid, medför många extra kilon, på 8 månader har jag tappat 27kg med hjälp av LCHF, om jag vann skulle jag bjuda in min goa granne med familj som stöttat mig dessa 8mån med tips och råd. Hoppas det är min tur nu


20 Therese:

skriven

Vilken rolig tävling! Jag skulle gärna vilja vinna tävlingen då det är skönt att ta genvägar i köket ibland! Jag är egentligen för att laga all mat från grunden och köper sällan den här typen av produkt men det är ju bara att inse att det inte alltid går ihop i vardagspusslet som tvåbarnsmamma! Jag gillar kronfågels produkter och är alltid nöjd när jag köper både färsk och fryst kyckling så det vore roligt att få möjlighet att testa på nya produkter! Tack för en bra blogg! Mvh Therese

21 Frida:

skriven

Vi äter överlag en bra och varierad kost men just på fredagar brukar både fantasi och ork tryta. Barnen är trötta efter förskolan och vi vuxna efter en tuff arbetsvecka så det brukar ofta bli att vi halkar tillbaka i gamla hjulspår och beställer en pizza eller slänger ihop traditionell tacos. Vinner vi presentkortet kommer vi testa pullet chicken direkt.

22 Therese:

skriven

jag har inte lika bra motivering som många andra, eller jag kommer iaf inte på nån förutom att jag skulle bli superglad (lika glad som alla andra) om jag vann! Tack för en inspirerande blogg! Vi är i byggahustagen vi också och väntar och väntar på husleveransen i början av sommar, wiiiii! Här ska köpas vårlökar också!!🌷
tesslundin.blogg.se
[email protected]

23 Karolina:

skriven

Jag skulle vilja vinna för att jag och min man har gjort en egen "ekonomimakeover" alá lyxfällan och har lovat oss själva att vi ska ha en mycket stabilare ekonomi inom 5 år. Detta gör att vi har det extremt tajt varje månad och skulle verkligen behöva och bli mycket glada för lite "mathjälp" :)

24 Daniel:

skriven

Varför jag ska vinna?
Min son älskar kyckling och är inne på att alltid ska ätas kyckling. Man får komma på olika ideér. Dock är det dyrt med massa kyckling.

Samt att nu när våren kommer så kommer grillningen och grillad kyckling, Finns det något bättre? Så varför inte passa på att bjuda in hyresvärden med familj på en riktig grillfest? =)

/ Daniel

25 Simon C:

skriven

För att jag är en fredagsmysälskande taco-tok som just nyligen fått upp ögonen för att experimentera i köket med denna svenska fågel, och vilket bättre sätt finns det att testa nya spännande smaker på än med ett bidrag från självaste eliten av kyckling Kronfågel?

26 Anna:

skriven

Jag vill vinna för att överraska hela familjen med tacos på fredag! <3333

KRAM!

27 Julia:

skriven

Jag ramlade med cykeln för några veckor sedan och lyckades bryta käkbenet. Läkaren har därför fixerat mina käkar mot varandra under 6 veckor för att benet ska kunna läka. Detta innebär att jag bara kan äta flytande föda genom ett sugrör! För en person som mig som verkligen ÄLSKAR mat är detta ett mindre helvete, jag känner mig liksom fången i min egen kropp och längtar efter mat hela tiden. Tacos är en stor favorit och en kille i min korridor envisas med att laga det i princip varenda dag, vilket upprör min redan tjuriga och ständigt ekande mage. Den 16:e mars kommer ÄNTLIGEN de 6 veckorna ha gått och jag får äta igen. Det vore helt underbart att fira detta på bästa sätt med vänner och grymt god pulled-chicken tacostyle som denna! Som fattig student finns inte så mycket utrymme för att lyxa till det tyvärr. Kram!

28 Julia:

skriven

Ojdå, slant lite på tangentbordet. 26:e mars kommer mina 6 veckor ha gått, inte den 16:e (tyvärr..). Hoppas det inte är för sent för tävlingen ändå! :) Kram

29 Linda Jacobsson:

skriven

För att jag e tokig i kyckling i alla former. Skulle va en glädje att kunna servera mina kompisar en riktig läcker middag :)

30 [email protected]:

skriven

Vi fick en pojke för tre månader sedan så det har blivit många hemmafredagar nu och det hade varit kul och piffa till det på fredagsmyset! Med vänlig hälsning, Sara

31 Lina :

skriven

Vi i våran lilla familj skulle ÄLSKA denna kyckling då vi är som tokar i just kyckling :) kanske beror på att vi har en egen uppfödning ;-) så detta skulle vara roligt att prova då detta är något helt nytt! Lina

32 Elina:

skriven

Jag bor med en ensamstående mamma, hon får inte alltid ekonomin att gå ihop så detta skulle vara en perfekt avlastning från vardagen. Jag skulle såklart tillaga maten så mamma får slappna av lite. :)

33 Hedda:

skriven

Fredagar brukade vara lika med tacomys förut, men trots att jag älskar idén med tacos så är det inte så roligt att äta längre. Det är den klassiska köttfärsen, majsen, gurkan, tomaten och gräddfilen. Det känns helt enkelt inte aptitretande längre. Jag har testat pulled beef en gång och tyckte det var sjukt gott, som inget jag smakat tidigare. Kan bara gissa att kyckling skulle smaka minst lika bra! I alla fall vore det väldigt kul att återuppliva tacomyset med något nytt och spännande som det här!

34 Emilia:

skriven

Hej!
Jag skulle så gärna vilja vinna detta presentkortet. Varför? För att jag just nu är och backpackar i Australien, lever på nudlar och havregrynsgröt. Inget mer än detta. När jag kommer komma hem från denna resa kommer kylskåpet stå tomt och plånboken likaså.. Det hade varit ett drömscenario att få komma hem och äta riktig mat, men ändå ha kvar de få kronorna på kontot.. Håller tummarna från och med nu, kommer kika på mailkontot hela tiden!

35 towe:

skriven

Jag vill vinna! För det ser så sjukt gott ut, för att jag är gravid och har cravings på tacos.

36 Sandra Eriksson:

skriven

Kyckling måste ju vara nåt av de godaste som finns. Jag skulle köpa både klubbor och filéer och färs och laga någonting riktigt smarrigt.

37 Vicky:

skriven

Brukar aldrig vinna något men skulle vara kul att vinna just mat för man kan göra så mycket kul med det.
Om jag vann skulle jag köpa kitet ovan och servera i hemmabakade tortillabröd och göra en asgod vitlökssås till!

38 yohanna:

skriven

Hur svårt är det inte egentligen att vinna en bloggtävling? Jag har vunnit en bloggtävling i hela mitt liv och det var att vinna en länk. Men hur bra motivering måste man egentligen skriva för att kunna vinna? Känns som det är omöjligt inprincip att vinna. Men jag gör det ett nytt försök och hoppas på vinst.

Varför ska jag vinna egentligen? Jag skulle vilja vinna för att kronofåglen är absolut det bästa märket, det är de enda märket min familj här hemma köper hem när det gäller kyckling och sådant. Att få testa någonting nytt och även skaffa sig nya maträtter man tidigare inte har ätit. Jag älskar att laga mat, hjälper min mamma nästan varje dag att göra maten. Även ibland står jag för dagens matlagning, därför skulle jag vilja vinna så jag kan stå för en helt okänd maträtt som vi tidigare inte ätit hemma och överraska dem med något som förmodligen vad jag har hört är otroligt gott! :D

39 Tina Standar Ylläsjärvi:

skriven

Kyckling måste ju vara något av det absolut bästa att laga mat med. Alltid gott, och så himla flexibel mat!

Tacos är lite uttjatat i den form man normalt äter - med färs. Vi hade gärna velat vinna presentkort så vi kunde prova att göra med kyckling - antingen filéer eller pulled chicken. Såklart med fågel från Kronfågeln, inget annat!

40 Britta Högström:

skriven

Vi älskar och äter kyckling ofta. Nyttig, god och billig mat som går att laga till i så många varianter. Man tröttnar aldrig på kyckling.

Varför jag? Att få matkostnaden sänkt med 500 kr skulle innebära att jag fick 500 kr extra i sparbössan till nya glasögon. Kan snart inte läsa texten på skärmen :(

41 Paola:

skriven

Jag är så dålig på att prova nya produkter, och skulle jag vinna detta LOVAR jag att köpa sådant jag aldrig har testat förut! Jag lär bli poppis hos barnen så också, eftersom de är trötta på att det alltid blir samma mat här hemma!

42 Francine:

skriven

Vill köpa massa kyckling så att jag kan bjuda min pojkvän som fullkomligen ÄLSKAR kyckling. :)

43 Emma P:

skriven

Skulle ge bort detta till en invandrarfamilj jag lärt känna genom att barnen umgås, och dom har det så knapert och är av muslimsk härkomst och äter gärna kyckling men har inte råd med det så ofta.

Jag själv kan köpa det själv, men för dom hade detta varit helt underbart att kunna få som en liten överraskning.

44 Tove:

skriven

Om jag som student ett bidrag till kyckling skulle få,
då skulle min mage och kropp nog må.

Tänk att kunna byta ut lite helfabrikat,
mot något som är mer riktig mat.

Det skulle nog höja mitt studieresultat,
om jag i magen kunde få i mig lite mer kycklingmat.

Min plånbok skulle också bli väldigt nöjd,
och livet skulle bli frid och fröjd.

45 Kristin:

skriven

Jag skulle vilja vinna för att kunna bjuda över mina härliga kompisar på en riktig tacokväll med vin och massa prat. Vi ska snart flytta åt olika håll allihopa, så en mysig kväll ihop hade varit extra passande just nu :)

46 Anette:

skriven

Varje fredag är det Tacos hos oss. Det skulle vara kul att prova något nytt i Tacos väg som en överraskning till min stora "Taco familj på 7 personer.

Kram

Anette

47 Sanna:

skriven

Vore underbart att få testa på lite nytt i köket och exprimetera med tillsammans med dottern. Det skulle även vara underbart för plånboken att spara undan några kronor så jag kanske kunde köpa mig ett par nya skor, något jag skjutit på i månader för att pengarna inte riktigt funnits. Dessutom är jag galet förälskad i kyckling, så det här lyxiga priset skulle gynna oss på många sätt.

Kram Sanna

48 Lotta mittlivmedfyra :

skriven

Vore helt underbart att få vinna detta nu när jag börjat jobba, en veckas mat underlättar otroligt mycket! Ett plus i kanten är att barnen gillar kyckling massor ❤️ Kram Lotta mittlivmedfyra

49 Anna Lundqvist :

skriven

Vill helt enkelt prova denna produkt. Döttrarna äter inget annat kött än kyckling och ibland blir det samma rätter hela tiden. Vore kul att prova något nytt o detta låter som något vi alla skulle uppskatta och tycka om.

50 Nina:

skriven

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna. Våra barn fyller tätt nu i mars och det blir mycket kalasande! Vad kan vara bättre!!

51 Linnea:

skriven

Världens bästa svärföräldrar och svägerska kommer snart på besök (bor långt härifrån och vi ses tyvärr bara några gånger per år) och då vill vi gärna bjuda på något gott som inte tar för lång tid i köket (vi vill ju passa på att umgås), men som ändå sticker ut och smakar gott! Håller därför tummar och tår för en fin vinst :)

52 Emma:

skriven

Så att jag kan bjuda in mitt kompisgäng på super-kyckling-taco-fredagsmys. Hade varit så kul!

53 Emsan:

skriven

Hej!
Jag vill vinna därför att jag har gjort ett val att enbart köpa svensk kyckling, bland annat på grund av djurhållning och foder, och då finns det egentligen bara två stora svenska märken att välja mellan. Då jag tycker det är osunt att man väljer att marinera sina frysta kycklingfiléer i socker, går det andra märket fetbort av ren princip. Jag letar alltid efter Kronfågels blåa förpackningar i mataffären!

54 Caroline Wiklund:

skriven

Just när jag slagit mig ner i soffan för att leta matinspiration hittar jag den här tävlingen!!! Det måste vara ett tecken :-) Jag som brukar älska att laga mat har fullkomligen tappat inspirationen och letar febrilt efter en ljuspunkt bland kastruller och Keldasoppor för att hitta tillbaka till glädjen och motivationen att skapa goda, vällagade och bra middagar till mig och mina två prinsessor. Att skapa små underverk i köket med kyckling av bra kvalitet brukar inte vara svårt så jag hoppas att detta kan vara vägen tillbaka till en GOD vår!!!

55 Angelica:

skriven

Åh detta hade varit jättekul att vinna! :)
Jag lever ensam med mina 2 ungar, Nova 5 år och Alex 3 år. Så nu när de bara är en vuxen i hushållet blir ju alltid maten anpassad till barnen. Stå o laga "finare" vuxen-middag när de bara är jag blir aldrig av. Utan de blir korv-o-köttbulle dieten haha :) Så lite nya middagstips som även passar kidsen hade ju varit kalas! :)

56 Linnea:

skriven

Jag är en riktig tacofantast, skulle kunna äta tacos varje vecka utan att tröttna. Tyvärr kan inte min pojkvän det, utan tycker att tacomyset börjat bli lite uttjatat. Detta skulle vara den perfekta kompromissen, att prova något nytt samtidigt som jag fortfarande får mitt tacomys!

57 Emma Sjögren:

skriven

Hej
jag skulle vilja vinna framför allt för att jag tycker tacos är otroligt gott och det är en fredagsfavorit här hemma. men även för att man har inte alltid råd att lyxa till tacosen när man är student så det blir mest tomat, sallad och majs som tillbehör. För 500 skulle jag då bjuda hem min studiegrupp för plugg och matlagning tillsammans.

58 Linda:

skriven

Jag skulle vilja vinna för att jag vill bjuda världens sötaste pojkvän på middag. Det kan väl tilläggas att jag inte är någon stjärna i köket men med så bra råvaror så kan man ju inte misslyckas.

59 Annelie Boström :

skriven

Om jag skulle vinna så skulle jag bjuda hem goda vänner & deras barn & bjuda på en hejdundrandes taco fest med kycklingen i fokus såklart

60 Felicia Henriksson:

skriven

Tacos har alltid varit en självklar del av fredagsmyset hemma hos oss men vi har absolut fastnat i det gamla hederliga och det hade varit så kul att prova något nytt!
En annan anledning till att jag gärna vill vinna är för att mina föräldrar alltid står och slavar i köket för att vi ska få god mat och jag hade så gärna velat ge tillbaka! Låta dom sitta i soffan och bara slappa medans jag lagar pulled chicken tacos till dom!
Jag håller både tummar och tår för att jag har turen med mig!

61 Felicia Henriksson:

skriven

Tacos har alltid varit en självklar del av fredagsmyset hemma hos oss men vi har absolut fastnat i det gamla hederliga och det hade varit så kul att prova något nytt!
En annan anledning till att jag gärna vill vinna är för att mina föräldrar alltid står och slavar i köket för att vi ska få god mat och jag hade så gärna velat ge tillbaka! Låta dom sitta i soffan och bara slappa medans jag lagar pulled chicken tacos till dom!
Jag håller både tummar och tår för att jag har turen med mig!

62 Patricia Karlsson:

skriven

Jag skulle vilja bjuda hela familjen på en massa gott, och självklart skulle jag duka upp det riktigt flått! Alla stressar och sliter under veckan och därför skulle jag vilja ge dem något att se fram emot :) Det är sällan det blir något riktigt "organiserat" fredagsmys och det skulle jag gärna vilja ändra på. Det vattnas redan i munnen, haha.

63 Anonym:

skriven

för mig vore de helt underbart att vinna fredagsmyset då jag och min kille bor 10 mil från varandra och ses inte jätteofta så de vorde helt underbart att kunna göra världens fredagsmys med honom

64 Vilma Lejonberg:

skriven

Jag brukar hjälpa mamma i köket ibland men nu skulle jag vilja laga en middag till henne helt själv! Jag är ingen mästerkock men med tungan rätt i munnen skulle jag kunna fixa en mysig fredagsmiddag till henne. Ett plus är att hon är en fantast av kyckling men aldrig har provat pulled chicken:) Vilma

65 Natali:

skriven

Oj, Sånt här är alltid så svårt för det känns som man tävlar om bäst anledning för att förtjäna något som egentligen alla förtjänar.

Men min motivering är väll egentligen bara en ärlig förklaring till hur min livssituation ser ut just nu, Jag blev arbetslös för 7 veckor sedan och har där av ingen som helst ekonomi just nu och sista lönen som trillade in är det inte mycket kvar av. Jag fyllde även år i tisdags och min pojkvän överraskade mig med så himla fina presenter, 4 rätters middag på restaurang osv...Så min största önskan just nu skulle vara att vinna detta presentkort och kunna bjuda tillbaka/ överraska honom med en god middag samt fylla på frysen lite nu i svåra tider.

Usch det känns lite som man lämnar ut sig själv här haha..Men jag håller tummar och tår, vore världens bästa födelsedagspresent i efterskott!

66 Paulina:

skriven

Anledningen till att jag vill vinna är helt enkelt för att jag är en ung matlagningsgalen tjej som älskar att utveckla min matlagning med nya spännande varor! Det allra bästa med matlagningen är dock att sedan kunna bjuda familjen och/eller vänner på maten, få höra deras åsikter kring produkterna och maträtten, och bara ha en allmänt mysig och trevlig stund! Dessa produkter är inte endast till för mig alltså - jag vill att folk i min närhet också ska glädjas och njuta av vinsten! :)

//nouw.com/100kitchenstories

67 Moa:

skriven

Hos oss är det mest min sambo som gör all mat,
Förmodligen mest för att jag själv är så lat.

Ändå är det sällan han gnäller, tjatar eller är sur,
så jag hoppas nu på vinst med lite tur.

Då skulle jag ställa till med en riktig fest,
och laga middag till han jag gillar allra bäst.

Jag håller därför både tummar och tår,
och hoppas såklart att det blir jag som vinsten får!

:)

68 Josefin J:

skriven

Hej,
min kille älskar att laga mat och är riktigt duktig på det. Pga det så är det han som lagar mat mest här hemma. Just nu sliter han väldigt hårt i skolan och livet som student innefattar inga större mängder pengar. Så skulle jag vinna det här så skulle de gör att vi både sparar pengar och jag kan skämma bort han med en riktigt mysmiddag för jag är så stolt över han :)

Ha en bra dag!

69 linnea ö:

skriven

Hej, eftersom vanlig tacos är min favoriträtt är det inte mer än rätt att pröva med ny fyllning, pulledpork i sig är ju hur gott som helst, tacos med! Kan inte bli en bättre kombo.

70 Sandra Petersson:

skriven

Stoppa pressarna! Jag har hört ett rykte på stan!
Att man hos Katta kan vinna kyckling för hela slanten.

Så nu är min raka och omedelbara plan,
att ro hem lite kyckling åt denna "tanten"

För kyckling är det bästa jag och min kärlek vet
och Kronfågels slår alla andra med hästlängder

Att man kan äta så gott utan att bli fet
gör att vi gärna stoppar i oss mängder.

Nu hoppas vi att Katta vet vart vår brevlåda bor
-jag sätter mig och väntar bredvid den på direkten

för vår önskan är så himla stor
men pssst! Berätta inget för släkten!

71 Magdalena Fredriksson:

skriven

Jag skulle vilja vinna så jag kan bjuda mina kompisar som också är studenter på en riktig lyxmiddag! Vi är ett gäng studenter som umgås och vi alla har det väldigt snålt ekonomiskt pga dyra hyror och studielån. Så detta skulle vara perfekt!

72 Katharina:

skriven

Vill vinna för att kunna ställa till med en "Lycka till fest" för vår dotter Isabelle och hennes Victor som nu blir sambos.

73 Caroline G:

skriven

Jag älskar att laga mat och skulle absolut tycka om lite mer inspiration och kyckling är ju det bästa som finns :)

74 Maria:

skriven

Den här vinsten skulle verkligen förgylla vardagen för en arbetssökande pank tjej som dessutom älskar kyckling!

75 Anonym:

skriven

Mums va gott!!! Det skulle va jätte kul att prova detta :)

76 Elin och Lovelin:

skriven

Jag skulle älska att vinna för att underlätta middagsbudgeten. Just nu samlar vi till förlovningsringar, så att köpa kvalitetsprodukter för 500 kr skulle göra att vi kan lägga 500 kr direkt till våra ringar!
Sen att kyckling typ är det godaste som finns gör inte saken sämre!

77 Lena:

skriven

Att få samla familjen runt matbordet och uppleva Pulled Chicken Taco Style! Tillsammans, skulle vara magiskt. Att knyta an med lite taco och pulled chicken en fredag kväll, kanske med en bra film och lite ljuvlig dessert efteråt skulle vara helt underbar upplevelse.

78 Jennie:

skriven

Jag skulle passa på att bjuda igen min fantastiska tacos-tokiga bästa vän som ställde upp för mig nå otroligt medans jag var arbetssökande, nu är den hon som är en fattig sjuksköterskestudent och såå värd en ordentlig vin och tacokväll!

79 Mikaela:

skriven

Jag är en 2-barnsmamma som älskar matlagning men som har tappat inspirationen och em vinst vore verkligen en guldkant i vardagen.

80 Mikaela:

skriven

Jag är en 2-barnsmamma som älskar matlagning men som har tappat inspirationen och em vinst vore verkligen en guldkant i vardagen.

81 Anna Hägg:

skriven

jag blev tvungen att säga upp mig från mitt jobb när jag blev ensamstående, så nu lever vi fattigt jag och sonen. lite extra god mat skulle inte sitta fel! :)

82 Leia:

skriven

Hej!
Skulle gärna vilja vinna detta. Dels för att kyckling är godast, och dels för att jag nyligen blev arbetslös. Så det är min anledning. Ha en fin dag! :)

83 Leia:

skriven

Glömde min mail. :)

84 Helena i Uppsala:

skriven

Nyfunna gubben och jag festar ibland till på just fredagkvällen vilket innebär god mat med vin. Men på grund av migrän tål jag bara vitt vin och han kan inte tänka sig kött till vitt vin. Så vi har nu bara ätit fisk i ett år. Nu säger han att han kan sträcka sig till vitt kött, dvs. fågel. Hurra!

85 caroline:

skriven

För att vi precis har köpt vårt drömhus! Vi har letat hus i över två år, men inte hittat det rätta men när vi klev in genom dörren kändes allt rätt. Inför kommande flytt kommer vi få hjälp av familj och vänner & tänk att få bjuda alla på en tacobuffé, skulle göra succé!

Kommentera här: