Magiskt

 
Tänk att jag bara för några dagar sen befann mig här, på världens vackraste resort i Vietnam. Helt, helt magiskt!
 
Kram
 
1 Robex Lundgren:

skriven

fint

2 Anonym:

skriven

Åh magiskt! Dit skulle jag vilja åka.

3 Malin:

skriven

Ah vad fint det ser ut! Jag har aldrig egentligen tankt pa Vietnam som ett resmal just sa for "bara" semester. Superkul ju! Det maste jag researcha lite. Roligare an att aka till Spanien eller Turkiet eller sa. Tack for tipset. Nu ar jag riktigt nyfiken!

4 Anonym:

skriven

Underbart det ser ut att vara

5 Johanna:

skriven

Var i Vietnam var du?

6 KindaJustMe -- Text I Foto I Mode I Design:

skriven

Oooh, älskar infitity pools. Vietnam är inte direkt det första man tänker på när man tänker familjesemester, men jag kan tänka mig att det är ganska mysigt. Säkert mycket gästfritt.

7 Elina:

skriven

MEN VILL OCKSÅÅÅÅÅ DIIIIT, ljuuuuuuvligt!

8 Challizz:

skriven

gud så härligt det ser ut!
ser verkligen underbart ut!
man blir ju inte lite sugen på att åka utomlands nu, bort från Sveriges regn och kyla.

Titta gärna in på min blogg om min ätstörning och behandling på SCÄ, hjälp mig sprida kunskap om ätstörningar.

9 Fashion Blogazine:

skriven

Men åh, så härligt!

10 cecilia:

skriven

Vart i Vietnam är bilderna ovan ifrån? Kram

Ser hur fint ut som helst!

11 Jasmine:

skriven

det ser verkligen underbart ut!

12 Sofia:

skriven

Ser himla härligt ut!

13 Julia:

skriven

Ser helt otroligt ut!! :)

14 Kattis:

skriven

Fantastiskt vackert!:)

15 maria:

skriven

Men gud vad vackert!!!

16 Benington.se:

skriven

WOW, ser helt fantastiskt ut! :O

17 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det ser ut som paradiset. Wow!

18 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det ser ut som paradiset. Wow!

19 Ida:

skriven

Åh vad härligt det ser ut!

20 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Ser ut att ha haft det väldigt najs :)

21 Helen :

skriven

Ser helt underbart ur:) Dubai är ett av våra favoritställen...

22 JUNITJEJ:

skriven

Vilka fina bilder!

23 Sandra:

skriven

Åh, det ser helt fantastiskt ut!

24 Nazima på Min mat och mitt hem:

skriven

Det ser ljuvligt ut! Vi funderar på Vietnam som nästa längre resa framöver, och är givetvis nyfiken allt, är det barnvänligt?
Kram

Kommentera här: