Mellohelg

 
I lördags hade jag och min tjejkompis Ullis bokat bord på nyöppnade Pinchos. Såå gott och inte alls farligt dyrt. Skålade i sangria och lyckades beställa in massor av godsaker med hjälp av iPhonen. Yes, här snackar vi app-restaurang!
 
Vi hann tyvärr inte sitta kvar jättelänge, eftersom vi hade biljetter till Melodifestivalen, men hit kommer jag garanterat fler gånger.
 

Alltså Måns! Jublet visste inga gränser inne i Conventum Arena och att "Heroes" skulle gå vidare till finalen kändes direkt väldigt självklart. Som jag gått väntat på en riktigt bra låt och äntligen kom den. Tror och hoppas på att han vinner hela alltet.
 
 
Ullis och jag påväg in i arenan. Schlagerpiffade i rosa fjädrar och peppade inför kvällen. Såå roligt att vara på plats för att följa mello-cirkusen här i Örebro. Efter sändningen drog vi vidare till ett proppat Makeriet där vi blev kvar ett bra tag innan vi avrundade kvällen.
 
Nu ska jag packa allas väskor, lägga fram kläder och förbereda inför veckan. Så skönt att ha allt det gjort så man kan sjunka ner i soffan framför någon film lite senare. Om jag orkar. Sängen känns väldigt lockande just nu...
 
Kram
 
1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

nice

2 Carro:

skriven

Så mysigt :)

Svar: Supermysigt. Älskar Mello! Kram K
Katta

3 Cecilia:

skriven

Åh så roligt att få vara på plats för mellon. Måns scenshow var riktigt, riktigt bra. Måste lyssna in mig lite mer på låten bara tror jag ;)
Kram och ha en fin vecka!

4 Robex Lundgren:

skriven

fint

5 Emelie Appelblad:

skriven

Shit vad kul att se melodifestivalen på plats och inte på teve, låter som att du hade en superbra kväll!:)

6 Sabina:

skriven

Åh, vad roligt det låter :)

7 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Åh vad kul med mellofest :D

Svar: Såå roligt! Kram K ps. Vad roligt att hitta dig på förstasidan!
Katta

8 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Åh tack så hjärtligt!

Kommentera här: