Helgens

 
Den här helgen är jag hemma själv tillsammans med pojkarna. Igår var vi ute i princip hela dagen och idag kurar vi inomhus. Imorse ställde jag om klockorna till sommartid och fick mig sen en chock när jag tittade ut och såg att det snöade. Gaah!
 
 
Idag försöker jag hinna med lite söndagsplock och söndagstvätt mellan varven. Känns som det är leksaker överallt just nu. Philip ska iväg på sitt första disco-kalas lite senare i eftermiddag så nu ska vi leta fram någon snygg kalas-outfit och slå in paket här.
 
Söndagskramar!
 
1 A Häggberg:

skriven

Finaste killarna! Längtar till Påskafon då vi får träffa dem igen!
Mormor o Morfar

2 ullie:

skriven

åhh sötis killar !
ja fy va tråkigt väder i dag o så härligt igår . hur kan det bli så . himla april väder suck vill ha sommar NU! :D
Hoppas ni haft en skön helg o du har lite ork kvar efter helgen stor kram o en fin start på veckan kram

3 Anonym:

skriven

Vilken söt mössa Carl har! Var är den köpt? :)

Svar: Mössan hittar du på HM :-) Kram K
Katta

4 Annette:

skriven

Vart e Carls fina overall ifrån?:)
Kram Annette

Svar: Pomp de Lux kommer den i från. Kram K
Katta

Kommentera här: