Knoppar

 
Visst ger det härliga vårvädret vi har massor av välbehövlig energi?
 
Älskar våren och känner mig alltid så mycket gladare så fort snön är borta och det börjar bli grönt överallt. Bara två veckor kvar till påsk nu. Galet!
 
Nu väntar en välbehövlig kväll i soffan. Såg ni förresten premiären av Parneviks på Tv3 igår? Klockrent tyckte jag!
 
Kram
 
1 Anna:

skriven

Vilken storlek har du på krukan ? Var har du köpt dina Nike air Max thea? Tack på förhand Ha en fin kväll

Svar: Det här är mellanvarianten och mina sneakers hittade jag på Stadium =) Kram K
Katta

2 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Så fint med knoppar som sticker upp, vårkänslor deluxe! :D

3 Bakom dörr nr. 11:

skriven

Yes, jag såg Parneviks, vilken underbar familj och riktigt roligt program :)
Härligt när det knoppar.
Ha det fint.
Kram Pia

Svar: Ja men visst var det roligt. Kommer bli vårens favvo på måndagar! Kram K
Katta

4 Cecilia:

skriven

Åh vilken fin kruka och mysigt med det våriga inslaget i den :)
Kram och ha en fortsatt bra vecka.

Kommentera här: