Styra upp våren

 
Firade förlovningsdag här för ett litet tag sen och då fick jag den här superfina buketten av Henrik. Älskar rosor!
 
Måste nog köpa hem en ny bukett snart för just nu känns det som jag kan behöva en färgklick här hemma att vila ögonen på. Påskliljor får det nog bli. Herregud vilket ruskväder det varit senaste dagarna. Vill ju ha vår!
 
Som jag ringt och fixat idag. Kollat upp saker kring flytten, sagt upp förskoleplatser, sagt upp vår hemstäd, beställt nytt Ica-kort, bokat klipptid o.s.v, o.s.v. Allt tar sån tid och det är telefonköer hit och dit men det är såå skönt när man får saker ur världen och kan bocka av punkterna på listan.
 
Just nu laddar jag inför min nya måndagsfavorit - "Parneviks". Såå roligt!
 
Kram
 
1 Anonym:

skriven

Härlig känsla när man får undan en massa på attgöra-listan😊. Ja, Parneviks är en favorit här med! Jag hinner nästan aldrig kolla på tv, fullt upp med jobb och barn. Men jag har lyckats pricka in det ett par ggr.
// Anna-Märta

Kommentera här: