Bästa, bästa

 
I helgen kände jag att det var dags för påfyllning i sminväskan så det fick bli en ny mineralfoundation i bästa vårfärgen "Medium" och två olika Touch up veil (kompaktpuder) från Ready-serien.
 
Blir aldrig besviken. Bästa, bästa Bare Minerals!
 
Kram
 
1 tesslundin.blogg.se:

skriven

har du nåt instagramkonto som du delar med dina bloggläsare? :-)

Svar: Absolut, sök på hemmahoskatta! Kram K
Katta

2 Robex Lundgren:

skriven

fint

3 Louise:

skriven

Dom gör bra grejer dom :D

4 JOSEFINE -:

skriven

Jag använde BareMinerals när jag var yngre men kände att det "torkade ut" min hy lite... Vet dock inte om det var för jag hade typisk tonårshy som vill play up all the time. Vilka produkter använder du? Just nu är jag inne på att kanske byta tillbaka till dem då jag har väldigt känslig hy och det känns som om BareMinerals är väldigt "snällt" för huden.

Kommentera här: