Vinn Dr. Oetker


Pizzafest!
 
 
Mmm...
 
Vi avrundar veckan med en smarrig tävling i samarbete med Dr. Oetker och deras minipizzanyhet Piccolissima Prosciutto. I vintpotten ligger en värdechek på 250 kr (som du kan shoppa minipizzor för) samt en värdekupong på pizzanyheten Dr. Oetker Pizza Rustica.
 
Lämna bara en kommentar där du berättar om vilket tillfälle eller vilken fest du skulle servera minipizzorna på. Tävlingen avslutas den 12 juli. Lycka till!
 

Söndagskramar!
 
I samarbete med Dr. Oetker
1 Anonym:

skriven

När vi firar att vi är barnlediga och kan äta i soffan! :)

2 Anonym:

skriven

När vi firar att vi är barnlediga och kan äta i soffan! :)

3 Liw - FINA LYAN:

skriven

När vi firar att vi är barnlediga och kan äta i soffan! :)
(förlåt för spam) ;)

4 Marita:

skriven

Åhh perfekt och bjuda hungriga barnbarn som ska komma till Mormor i Sommar. Vilken pizzafest vi ska ha 👶👦👧🍕🍕🍕

5 Marita:

skriven

Perfekt med pizza till tre hungriga barnbarn som kommer till Mormor i Sommar😀🍕 vilken fest vi ska ha 🍕

6 Sandra:

skriven

för stora och för små, pizza till alla vill vi gärna få!

7 Sanna:

skriven

När man kommer hem, trötta & yra, efter en skön sommardag vid havet. Rufsigt hår, en smula solkysst, sandigt och salt hår... För visst vågar vi väl hoppas på en sådan sommar ändå? Tillslut?🍓

8 Mia H:

skriven

Dessa söta minipizzor hade jag serverat till fredagsmyset!

9 Frida Elmgren:

skriven

Hejsan,

När min tonårsdotter har sina vänner på besök och sitter och spelar kort som de gör ibland så är jag bergis på att detta skulle vara ett välkommet tilltugg :) Hälsningar Frida

10 Marie:

skriven

Vi kom på att vår dotter fyller "100 månader" i sommar och tänkte ställa till med ett härligt trädgårdskalas för stora och små. Det vore perfekt med småpizzor till de små!

11 Anonym:

skriven

När jag och sambon kl 23 äntligen kan pusta ut över att 2 1/2 åringen äntligen har somnat och man känner att man är sugen på något.

12 Therese:

skriven

Perfekt efter lång härlig semesterdag som avslutas i kvällssol hemma då det sista man vill är att laga mat inomhus!

13 Kristina Gustafsson:

skriven

Eftersom både jag och sambon är kassa på att laga mat så vore det perfekt att bjuda vänner på detta! Tänk så överraskade de skulle bli över att serveras någonting gott...

14 Anonym:

skriven

På min sons 4 års kalas skulle pizzorna passa perfekt. Temat är pirater, så jag skulle sticka ner små piratflaggor i pizzorna

15 Anna H:

skriven

När barnen kommer hem utsvultna efter dagens fotbolls- och friidrottsträningar och måste få något att äta NUUU.

16 Sofi:

skriven

Skulle lägga upp dom på en tallrik och ta med dom ut till trädgården och överraska barnen med att lägga ut en picknick filt och äta ute. Perfekt storlek på dom!

17 petra:

skriven

Perfekt till hungriga barn som är sommarlovslediga och badar hemma i poolen,ett perfekt tillfälle att servera dem lunchen då det går snabbt att värma och rätt storlek för de små:) Kram

18 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Hade bjudit mina syskon på dom med en god pizzasallad till. Dom hade älskar att de blev minipizzor :D Det och en fin sommarkväll hade verkligen varit perfekt på deras sommarlov :)
Ha en fin helg :)

19 geolina.blogg.se:

skriven

Jag skulle bjuda min familj & pojkvän på en enklare sommarlunch med minipizzor, lättare sallad och frukt & bär. Som kroniskt smärtsjuk orkar jag ännu mindre på sommaren, men som vem som helst, vill jag njuta av mat ute i trädgården eller på altanen när det är fina sommardagar/kvällar! :)

20 Patricia Karlsson:

skriven

Jag skulle ha det som förrätt på min inflyttningsfest :) Jag har jättefina tallrikar att duka upp det på, hade blivit helt perfekt. Jag är inte van att bjuda hem folk på middag men vill göra det nu när jag flyttar hemifrån, och just förrätten är ju alltid lite svår att komma på, men detta hade varit perfekt!

21 Caroline:

skriven

När man är mammaledig och orken tryter är detta perfekt att smaska på. Enkelt & gott 👌

22 Anna V :

skriven

På lillebrors kalas skulle minipizzorna passa perfekt 👌

23 Karolina E:

skriven

Hej hopp i sommarvärmen! Jag skulle bjuda på minipizzor på min innegård där jag och min familj bor, jag skulle bjuda alla barnen som är ute och leker, vi är många som samlas och har grillkvällar och liknande vilket varje gång känns som en gårdsfest :) Men jag skulle vilja ge en pizzafest till alla barnen då dom är så "goa" och ser efter varandra <3

24 Helena i Uppsala:

skriven

I Botaniska trädgården i Uppsala är det konserter hela sommaren. Man kan sitta utanför och lyssna gratis och sedan är det bekvämt med snabb mat när man cyklat hem. För några kvällar sedan var det Thåström, dagen innan Elton John (som jag dock missade.)

25 Ullan:

skriven

Jag skulle servera min italienska vän och säga att jag bakat dem själv! Han skulle gå på det, för allt Dr Oetker gör är så himla gott :)

26 Karin:

skriven

Jag skulle bjuda våra vänner som kommer och hälsar på oss i vår lilla sommarstuga i Kalsborg. Perfekt mat som alla äter (både stora och små) och är smidig att bara värma och plocka fram. Precis som det ska vara i en sommarstuga.

27 Anonym:

skriven

Pizzorna ser supersmarriga ut! Skulle ha dem som ett barnvänligt drinktilltugg till ngn av sommarens kalas med vänner. Tack för en fin blogg! Jättekul att se lite av ert fina nya hus. / Anna-Märta

28 Anonym:

skriven

Pizzorna ser supersmarriga ut! Skulle ha dem som ett barnvänligt drinktilltugg till ngn av sommarens kalas med vänner. Tack för en fin blogg! Jättekul att se lite av ert fina nya hus. / Anna-Märta

29 Maria:

skriven

Till en mörk och regnig höstkväll till en bra film skulle de smaka perfekt! Släng in ett gäng vänner också så skulle det bli ännu bättre!

30 sara:

skriven

Jag skulle servera de som drinktilltugg! Perfekt storlek och lätta att äta med händerna

31 Anonym:

skriven

Roligt att du många tävlingar har
Här kommer min kommentar:
Pizzor är schysst när alla kommer olika tider
Fixa så att några i taget in i ugnen glider
Och perfekt med olika smaker
Eftersom alla gillar olika saker
Och ingen stress för den som med maten ska hålla
Bara att in i ugnen då och då kolla
Tid finns då istället för lek och bus
Hoppas jag vinner pizzorna så det blir fest i mitt hus

Kommentera här: