Storkillen

 
Tänk att vi har en 5-åring här hemma nu. Galet!
 
Imorgon är planen att han för första gången ska få följa med en kompis hem från förskolan. Superspännande såklart och faktiskt lite nervöst för mig som mamma.
 
På bilden har han på sig kläder från Zara. Älskar Zaras avdelning med killkläder och just den här skjortan köpte Henrik nu när han var ute och reste sist. Så synd att butiken vi hade här i Örebro för några år sen slog igen. Så mycket snyggt!
 
Kram
 
1 Nina - Glamourmamman:

skriven

Ja, tänk vad snabbt tiden går! Stor kille han har blivit nu :-)

Kram Nina

Svar: Verkligen =) Kram på dig Nina
Katta

2 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Åh jag kom ihåg första gången Viggo följde med en kompis hem från förskolan. Det var så kul tyckte han! :)

kommer att gå jättebra!

Svar: Ja det känns lite som en milstolpe men det är ju bara jag som pjoskar o oroar mig för hur han uppför sig när jag inte är med. Kram K
Katta

3 Karin O:

skriven

När man har en på 14 månader ser han verkligen JÄTTEstor och vuxen ut haha. så stilig!

Svar: Eller hur!? Självständig, leker på rummet, äter och klär på sig själv. Känner sig nästan lite överflödig ;) Den andre klättrar på borden, haha! Kram K
Katta

4 Åsa:

skriven

Du vet att de har webshop?

Svar: Japp! En jättebra dessutom men det blir ändå inte samma sak som deras fysiska butiker... Kram K
Katta

Kommentera här: