Nyårsprep & året som gick


Några bilder från igår innan nyårsfesten drog igång. Två små som inspekterar nyårsdukningen, en maffig rosbukett och lite glitter.
 
1:a januari idag. Alltid lika galen känsla! 
 
2014 var ett rätt konstigt år för när jag tittar tillbaka på våren så var det bara bra. Kom igång med träningen och hittade massor av glädje i den och det var helt underbart att vara föräldraledig under vårmånaderna. Det blev många timmar som spenderades i lekparker och många barnvagnspromenader längs med vattnet.
 
Sen kom hösten. Den drog som alltid igång som en rivstart och mitt uppe i allt bestämde vi oss för att bygga hus och därmed sälja radhuset. Henrik fick lunginflammation under vår Side-resa, en semester som var tänkt att fungera som höstens enda andningspaus, och jag minns tyvärr den här hösten mest som stress och ett roddande för att få ihop allt med visningar och försäljning. Mycket ensamtid med barnen och den lilla tid vi i familjen hade tillsammans så satt vi på möten. Möten med Faluhus, möten med kommunen, möten med mäklare, möten med banken o.s.v.
 
Bu och bä så nu säger jag hej då till 2014 och hej till 2015. Ett år som jag önskar ska bestå av lite mer balans och mer tid för mina vänner.
 
Det kan väl aldrig bli fel?
 
Kram
1 Anonym:

skriven

Gott Nytt År! Hoppas ditt 2015 blir allt du hoppas och önskar. Fin blogg (har precis hittat hit). :-)

Svar: Tack!! Och varmt välkommen hit :-) Kram K
Katta

2 Sandra Ölander:

skriven

Tack Katta! Var inte meningen att mitt inlägg ovan skulle bli anonymt. Allt gott!

3 Magda:

skriven

God fortsättning Katta!

Oerhört vacker dukning, du kan det där!

Ja, vilket år 2015 skall bli! Alltid en häftig känsla att ha ett nytt år framför sig :-)

Kram Magda

4 A:

skriven

Hej hej!
Jättefin blogg!
Har du systemkamera eller kompaktkamera?
Kolla gärna in min blogg där jag har massor med foton jag tagit, dikter jag skrivit själv, tips, bokförsäljning (barnböcker bl.a) och inlägg om livet i allmänhet.

/A

Svar: Tack! Jag har en systemkamera :-) Kram K
Katta

5 Sandra:

skriven

Alltid lika skönt med nytt år och en chans till nystart. Kram och ett gott nytt 2015!

Svar: Verkligen! =) Detsamma till dig!! Kram K
Katta

Kommentera här: