Nyårsdukningen

 
Det blev en enkel men lite vårig dukning på nyår. Vitt, vitt, rosa rosor och gröna blad!
 
Ser ni servetterna? Hittade ett 6-pack med färdigvikta servetter på Ica Maxi som jag bara var tvungen att köpa hem på prov. Servetterna är gjorda i lite tjockare kvalitet som ska påminna om linne och jag tyckte servetterna var riktigt flotta. Bara att ta ur förpackningen och vika ut på tallriken. Vilken grej!
 
Kram
1 Karin:

skriven

Åh vad fint! Och blommorna var ju magiska!

Svar: Visst är dom fina! Syns nog inte på bilderna men det är två olika rosa nyanser :-) Kraam o god fortsättning!
Katta

2 Marie Å:

skriven

Åh, så snyggt! Enkelt och stilrent, väldigt elegant. Gillar verkligen att marmorbrickan liksom samlar ihop dukningen i mitten.

Gott nytt, och god fortsättning!

Svar: Åh, tack Marie!! God fortsättning på 2015 :-) Kram K
Katta

3 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Så fina tallrikar! O kul grej me de färdig vikta :)

Svar: Eller hur!? Såå smart! Kram K
Katta

4 Åsa:

skriven

Åh så fint! Jag har en fråga.. Vi håller på att bygga ut och ska byta golv hela entréplan. Vad har ni valt för golv i nya huset? Det är ju en hel djungel det där 😉.

Svar: Jag hade gärna behållt den vitpigmenterade asken som vi har i radhuset idag men det blir faktiskt klassisk ekparkett. Det har ju funnits i typ 100 år så det borde stå sig ett tag till, hoppas jag! Kram K
Katta

5 På Selmas gata:

skriven

Men så snyggt! Du är ju mästare på det där att få enkelt att se så festligt ut!:) Servetterna tänkte jag köpa inför nyår men glömde av, idén är ju briljant! Om jag får önska inlägg framöver så skulle jag gärna ta emot tips om vad Philip har i garderoben, min Max är ju i samma ålder och ju äldre de blir desto gräsligare blir kläderna tycker jag, bara massa stooora tryck över tröjorna... Känner att jag har dålig fantasi!

God fortsättning på det nya året till dig och din goa familj! kram/tanja

Svar: Vad roligt att du önskar fler klädinlägg. Det ska jag ta till mig och jobba på! =) Tycker också att det blir svårare och svårare. Mest actionhjältar alt. sportigt i butikerna just nu... Är såå spänd på Pomp de Lux nya vårkollektion. Där vill jag ha allt! Kram kram
Katta

6 Bindi:

skriven

Hej & God Fortsättning.
Så fint nytårsbord,og tak for tips ang. de fine servietter.
Kram

Svar: Detsamma till dig, god fortsättning Bindi! Kram kram K
Katta

7 Anonym:

skriven

Hej!
Var kommer den fina målningen ifrån?
Mkt fint dukat!:)
Kram Ullis!

Svar: Har tyvärr ingen uppgift om konstnären och vi har haft tavlan i mååånga år nu. Tack, älskar den! Kram
Katta

Kommentera här: