GO!

 
Har ni spanat in den nya appen Nutrilett GO?
 
I samarbete med Nutrilett har jag och ett gäng andra bloggare här på Blogg.se fått chansen att testa en supersmart stegräknare. En stegräknare att ha i mobilen som peppar och uppmuntrar till vardagsmotion. Hur smart är inte det?
 
Ju fler steg och ju längre promenaderna blir desto rikligare kan belöningen bli och den hittar du direkt i appen. Byt in dina steg mot produkter signerade Nutrilett och mot andra spännande belöningar. Appen är gratis och du hittar den enkelt i Appstore.
 
Trodde först inte att det skulle fungera på riktigt men det gör det och enklare kan det nog inte bli. Har nästan den raka motsatsen till ett stillasittande jobb så det ska bli väldigt spännande att se hur många steg jag får ihop under en dag. Mitt personliga mål är att gå ett maraton (42 195 m) och vi får väl se hur lång tid det tar.
 
 
Idag blev det en kaffe och en bärsmoothie vid 15-snåret framför skrivbordet på jobbet. Måste komma ihåg mina mellanmål nu när jag är igång och jobbar igen och den här var riktigt god.
 
Kram

I samarbete med Nutrilett
1 Cecilia:

skriven

När det blir vår då ska jag börja powerwalka igen...då kan man ju inte skylla på kylan och mörkret längre ;)
Hoppas du uppnår ditt mål!
Ha en fin dag.
Kram!

Svar: Är med dig! Allt går så mkt enklare när snön försvinner och det blir ljusare ute. Älskar våren!! Kram K
Katta

2 Anna:

skriven

Åh! Du som har väg in på nutrilett 😊 Kan du inte höra med dem vad som hänt med denna drycken fast choklad-varianten? Verkar vara slut överallt och vår lokala Ica och Coop säger att den inte går att beställa mer. Den är verkligen supergod så hade blivit såå ledsen om den försvinner 😥

Svar: Men gud så mystiskt! Jag har den hemma i kylen just nu så den verkar inte vara helt slut. Ska försöka höra med Nutrilett och se vad jag får för svar... Kram K
Katta

3 Anna:

skriven

Oh vad snällt!!

Svar: Klart! =) Kram igen!
Katta

Kommentera här: