Heja IKEA


Yes!
 
I vår lanserar IKEA lanserar Vågö-fåtöljen i en mindre barnvariant. Såå söt och cool! Skriver direkt upp två vita miniutefåtöljer på inköpslistan till nya huset. Kommer passa så bra tillsammans med våra stora Vågö som jag gillar jättemycket.
 
Det var lördagens bästa mina vänner!
 
Nu: dricka bubbel och mumsa ostbågar. Inte så illa det heller!
 
Kram
1 Katrin:

skriven

En sån fick jag tag på redan i höstas :) på ikea Älmhult har de en egen fyndbutik. Dit kommer ibland lite uddasaker, typ provex mm. Jag köpte den för 75 pix och dottern älskar den! Jag med :)
Bunsö heter den. Jag får nog komplettera med en till i vår :)

Svar: Nej vad roligt! Vilken butik och vilket kap!! Ja jag förstår att hon gillar den, ser ju såå söt ut!
Vet inte riktigt när den lanseras eller om den redan finns i butik så jag får väl ta mig dit snart och spana in om den redan finns...

Kram kram
Katta

2 Bindi:

skriven

Kul! Sååå sød. Sådan en måste jeg også få fat i :-))
Kram

3 Katrin:

skriven

Jag tror den kommer lite senare i vår :) troligtvis är det stolen som varit med på fotograferingen till kampanjen som jag köpte i höstas, lite kul :)
Kram

Kommentera här: