Fyndat

 
Har medvetet undvikit all reahysteri men nu i helgen när jag var ute på Marieberg fick jag se att Accent reade ut Shepherd-tofflor.
 
Köpte ett par svarta ballerinatofflor tidigare i höstas som jag använder jämt när jag är hemma och nu när det var halva priset slog jag till på ett par hasselnötsbruna. Varma och supergossiga!
 
Tips, tips!
 
Ikväll får det bli tidig läggning för imorgon ska jag upp tidigt, tidigt. Jobbdags!
 
Kram
1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Ååh, har bara sett snordyra sådana :/

2 Sanna:

skriven

Stort, stort, lycka till på jobbet imorgon Katta! 💕 Så märklig känsla det är när det är dags att gå tillbaka... Hoppas du vant dig vid tanken och att du hjärta och hjärna är på samma spår. Dessutom, heja Carl!! 💙 Lycka till båda två!

3 Linda Cathrine Liljemalm:

skriven

Jag brukar också försöka undvika de första dagarna under rean, klarar inte riktigt av när det är så mycket folk. Skorna ser riktigt sköna och fina ut!

4 Sandra/ My own backyard:

skriven

Åh, jättefina! Kul att fynda! En fråga, dem ballerina varianten som du skriver att du har, upplever du dem som väldigt varna?

5 Sandra/ My own backyard:

skriven

*varma ska det givetvis stå :)

Kommentera här: