Förskoleuniformen

 
Kom på att jag glömt att visa er Carls vinteroverall från Polarn som han tultar omkring i på förskolegården om dagarna. Färgen skulle jag beskriva som duvblå och jag tycker att den är jättefin.
 
Ni minns kanske att jag inte var överlycklig över vantarna på bilden men jag köpte faktiskt modellen med dragkedja som många av er tipsade om och den sitter på mycket bättre så stort tack för tips.
 
Det är väl nästan det bästa med att ha en blogg. Alla tips och allt ni delar med er av till mig. Blir lätt en envägskommunikation och ibland så undrar man om det verkligen kan vara någon som klickar sig in här och läser. Så det är lika roligt varje gång jag loggar in och ser att någon av er lämnat en kommentar.  
 
Stor kram till er alla!
 
1 Theresa:

skriven

Kan tänka mig att han är rätt gullig när han tultar omkring i de snygga kläderna på förskolegården! 😊 Tror jag såg dig idag, på en skola utanför stan vid 16.15 tiden! 😊 Hoppas du haft en fin dag!

Svar: Haha, jasså? Ja men det kan ha varit jag i så fall =) Du får haffa mig och säga hej nästa gång! Kram K
Katta

2 Sanna:

skriven

Nelson har en likadan overall! Älskar färgen och gillar overallen skarpt. 👍 Hoppas inskolningen går bra? Och att din jobbstart känns kul, spännande och givande!
Kram S

Svar: Superfin är den. Älskar både färgen och modellen!
Jo men det går bra, både på jobbet och förskolestarten. Men puh! Det är inte bara att ha två små på förskolan och få ihop ALLT. Men det går med lite pusslande ;) Kram kram
Katta

Kommentera här: