Baby boy

 
Bilderna är tagna tidig vinter i fjol och det känns nästan lite svindlande när jag tänker efter.
 
Carls andra förskolevecka är snart över och nu har vi två dagiskillar här hemma. Det tuffaste för honom (förutom på morgonen när vi säger hejdå) har nog varit sömnen och att gå över till att bara sova en gång mitt på dagen. Han är inte riktigt redo för det än och skulle nog behöva sova både förmiddag och eftermiddag ett tag till men det är väl bara att hoppas på att han snabbt ställer om sig till det nya.
 
Då kör vi fredag och fredagsmys imorgon. Nu när jag jobbar igen hinner jag knappt med i veckorna känner jag...
 
Kram
1 Karro och King :):

skriven

Snart har vi oxå två förskolebarn, håller på att skola in minstingen :P Visst har det gått snabbt?!

Svar: Verkligen!
Det går ursnabbt och det känns faktiskt lite extra den här gången. Kanske för att jag vet att det är sista...

Kram kram
Katta

2 erikasblogg.se:

skriven

Roligt att det går bra! Vi håller också på att skola in vår kille och det går jättebra. Känns helt otroligt att tiden gått så fort. De va ju bebisar nyss!

Svar: Ja men visst känns det så!? Usch, speciellt när man börja titta tillbaka på bilder. Vad skönt att det går bra även för er =) För min egen del har det varit jobbigare den här gången... Kram kram
Katta

Kommentera här: