Valentine


Alla hjärtans dag idag. Hurra!
 
Vi har firat med semlor som ni ser. Min söta svärfar kom över med en kartong som innehöll ursöta hjärt-semlor och Philip som tydligen inte gillar semlor längre fick fika på en krämbulle från Sveas som han också hade med sig. Succé!
 
Imorgon har jag fixat barnvakt och styrt upp planer för kvällen så vi flyttar fram mitt och Henriks firande tills imorgon. Ska spendera kvällen själv tillsammans med barnen så Philip ska få en liten cellofanpåse med sockrade gelehjärtan (som jag hittade på Lagerhaus) som han ska få mumsa i sig när vi tittar på Mellon ikväll.
 
På tal om hjärtan. Vi testade förresten på det här med att hjärt-rösta förra lördagen så jag misstänker att det blir samma visa ikväll. Även om Philip tyckte vi skulle klicka på hjärtat och få det att växa sig större precis hela tiden.
 
Oavsett låt och artist, haha!
 
Kram kram
1 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Mysigt med geléhjärtan, det är ju rätt dag för det helt klart :)

Svar: Eller hur!? =) Kram kram
Katta

2 Lena:

skriven

så fina!

Svar: Såå fina, och goda! Kram K
Katta

3 Johanna:

skriven

Gott!

4 Carro:

skriven

Så söta :)

5 Robex Lundgren:

skriven

mums

6 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Gott!

Svar: Vääldigt! =) Kram K
Katta

Kommentera här: