Semlor!

 
Klart det blev en semla till efterätt efter middagen. Carl hade smaskat i sig en minisemla till mellis på förskolan så den verkar uppmärksammas både här och där...
 
 
Är såå sugen på att testa semmelwrapen som enligt lite luskade ska säljas på Vasa här i stan. Får nog titta in där nästa gång jag är i stan...
 
Imorgon tänkte jag visa fler bilder från huset. Det hade hänt massor invändigt sen sist!
 
Kram
 
1 Magda:

skriven

Såå gott!! Har ätit två stycken idag jag...

Ja visa gärna bilder från insidan, såå spännande!!

Kran Magda

2 Anna (grannen några månader till):

skriven

Åh, vilka fina semlor! Semmelwrapen på Vasa är ok, men vi måste tipsa om Stadsträdgårdens som vi tyckte var godare, de säljs på Gomakeriet på Saluhallen. Dock är min favorit ändå wienersemlan från Princess. Ja, jag har tappat räkningen på hur många olika semlor jag ätit senaste dagarna 😉 Lycka till med nya huset, ska bli spännande att följa!

3 Annster:

skriven

Ser riktigt gott ut :)

Svar: Såå goda! Kram K
Katta

4 Johan:

skriven

Ser goda och bra ut.

5 Marie Bergman:

skriven

Åh vad de ser goda ut =)

6 Sabina:

skriven

Mums! Jag var också sugen på semmelwrapen, undrade just om den var god.

Svar: Har bara hört gott om den så jag är fortfarande på jakt =) Kram K
Katta

7 Elin:

skriven

Åh, så himla gott!

Kommentera här: