Mama & memo

 
Efter maten blev det lite Planes-memo med Philip sen när killarna somnat ska jag krypa upp i soffhörnet med mama.
 
Senaste två numren av tidningen har mest blivit liggandes och i helgen knappade jag mig in på hemsidan och sa upp min prenumeration. Har varit en trogen mama-läsare sen Philip låg i min mage men jag har inte kastat mig över tidningen på sista tiden som jag alltid gjorde tidigare. Hm?
 
 
Nu när det enda som kretsar i våra huvuden är huset och husbygget så blir jag lite sugen på någon inredningstidning igen. En omgång med Plaza Interiör kanske?
 
Kram
1 Cecilia:

skriven

Mama har jag läst i perioder. Har ledsnat för att sen återkomma. Plaza Interiör är en stor favo och ni som ska planera att inreda ett helt hus, perfekt! :)
Kram och ha en fortsatt fin vecka.

2 Elin:

skriven

Jag började precis prenumerera på Mama. Hoppas jag inte blir besviken ;)

3 Louise:

skriven

Samma här faktiskt! Kastade mig över MAMA tidigare men inte längre. Sa upp min prenumeration härom dagen jag också. Har prenumererat i perioder, mycket beroende på om det ingått någon kul premie faktiskt :-)
Har alltid varit en person som frossat i tidningar/ magasin men sedan några år tillbaka köper jag knappt några, tror det till stor del beror på utbudet av bra bloggar faktiskt (och småbarn hemma) Vi har precis köpt hus med inflytt i juni, så det blir mycket inredning i tankarna nu, läser Plaza Interiör ibland men tycker tyvärr att nästan alla hem ser likdana ut.
Lycka till med ert nya hus!

Svar: Ja men jag kan bara hålla med. Man känner sig lite mättad på allt vad överstylade hem (?) heter och bloggvärlden/Instagram har helt klart bidragit. Som jag tänker just nu vill jag mest få inspiration kring möblering och belysning osv. Inte så mycket kring prylar och möbler utan mer en helhet. På så sätt är inredningstidningar superbra!

Vet inte vad som hänt med mama men det kanske är mer jag själv som ändrats och inte tidningen. Haha!

Kram kram
Katta

4 Knaperbloggen:

skriven

härligt med mama! Brukar läsa den själv fastän jag inte har några barn!

Svar: Ja men det gjorde jag också innan jag fick barn. Tyckte det var urspännande att läsa om omslagsmammorna =) Kram
Katta

5 petra:

skriven

Tack för påminnelsen här ska MAMA också sägas upp har prenumenerat i säkert 12 år :)Tidningen är bra men hinner aldrig med att läsas längre och barnen blir större;)spännande med erat husbygge,vi håller också på med ett stort husprojekt,kramar

Kommentera här: