Går vidare


Yes, jag är igång med stegräknar-appen Go som jag testar i samarbete med Nutrilett och idag kom jag upp i 1168 steg.
 
Låter kanske inte jättemycket men kruxet är att stegräknaren just nu bara räknar min väg till och från jobbet. Mobilen ligger nämligen parkerad mitt på skrivbordet om dagarna men jag får helt enkelt kompensera med flera promenader i helgen så jag fyller cirkeln och kommer upp i mitt maraton på 42 195 m. Ser fram emot belöningarna direkt i appen så nemas problemas!
 
Och idag fick det bli en White chocolate cappuchino bar vid 10-snåret. Älskar smaken av kaffe så den här var galet god!
 
Hur har det gått för er som testat appen?
 
Kram
 
I samarbete med Nutrilett
 
1 Lotta ( mittlivmedfyra ) :

skriven

Hej! Skönt att vara igång med jobbet igen ☺️ Själv börjar jag 2 mars men ska skola in Wille först ☺️ Har appen men fattar inte det här med belöning? Har du handlat med dig till jobbet? Kanska är jag som är trög 🙈 kram Lotta

2 Elin:

skriven

Vad duktig du är! Här är nya mellisfavoriten kvarg med hallon, yummie! Hittade dessutom perfekta plastmuggar för detta på Åhléns, om man dessutom vill ha med lite frön eller nötter :) tips tips!

Svar: Aha, smart! Måste spanas in =) Kram kram
Katta

Kommentera här: