Takdusch beställd

 
Den här blir det!
 
En "Piazza" från Svedbergs är beställd till vårt stora badrum och det känns som takduschen kommer passa in perfekt i vårt ljusa fina badrum med blankt vitt kakel på väggarna och ljust grå plattor på golvet. Vitt, grått och krom. Samma som i det mindre badrummet/wc:n.
 
Vi hann faktiskt med en snabbtitt i huset tidigare ikväll och oj vad mycket som hänt sen sist jag var där. Känns som jag skriver så varje gång vi varit där men nu hade det verkligen hänt massor. Det börjar kännas som ett riktigt hus som det faktiskt går att bo i om ni förstår hur jag menar?
 
Henrik är nog där minst en gång om dagen och har stenkoll på det mesta men för mig och barnen så blir det oftast bara något besök på helgen. All el är nu dragen, tvättstugan har fått klinker på golvet och vår målare har börjat grundmåla några av rummen.
 
Ska bara gå igenom dagens bilder så ska ni få se framstegen sen.
 
Kram
 
1 Angelica:

skriven

Åh vad härligt!

2 Mary:

skriven

Vad härligt när det går framåt! Hur tänker ni kring takdusch? Hur duschar man bekvämt med den? Jag har aldrig förstått grejen då vattnet kommer i ögonen om man inte står framåtlutad och det är omöjligt att duscha utan att tvätta håret 8)

Svar: Enkelt! Det finns även ett vanligt duschmunstycke så det blir typ 2 i 1. Kram K
Katta

Kommentera här: