Piraten


Helgen har sprungit iväg och Philip har hunnit med ett piratkalas för en förskolekompis som fyllde fem och lek med förskolekompisen V. Annars har vi mest varit vid tomten i Kumla och följt framstegen i huset.
 
Henrik har kört på med golvläggningen även den här helgen och svärfar har börjat måla fasaden på carporten. Jag valde en obruten vit färg till fasaden och det ser ut som det kommer bli jättebra. Såå fint med vitt i kombination med aluzink. Fräscht!
 
Uppdaterade bilder från huset hittar ni på instagram där jag heter hemmahoskatta. Tänkte lägga upp några fler bilder från huset här inne senare i veckan så ni som är nyfikna får hålla utkik.
 
Kram
1 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Kul med kalas å jag förstår att ni hänger vid huset...det hade jag också gjort om jag var ni!

Hoppas ni får en skön söndagkväll!

Svar: Detsamma Angelica!! Kram K
Katta

2 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Kul att huset går framåt :) och kul för Philip med piratkalas, han passade väldigt bra som pirat :)

3 Bindi:

skriven

Hvilken sød pirat.
Hvor har du købt pirattøjet?
Kram

Svar: Hittade det på Toys r us i helgen :-) Kraaam K
Katta

Kommentera här: