Check på blandare

 
Blandare - check!
 
Ääntligen har jag hittat en blandare till köket som känns som klippt och skuren för vårt nya kök. Som den velmaja jag är så valde jag först ut en blandare från FM Mattsson till köket (samma blandare som vi ska ha i tvättstugan) men så fick jag kalla fötter när jag satt och googlade och plötsligt fick se Rexx K6 från Mora Armatur.
 
Var inget att fundera på så tidigare idag drog jag och pojkarna iväg till ett byggvaruhus här i stan för att få tag på blandaren. Som tur är fanns det tre ex i lager så det var bara att slå till. Rörmokaren är igång i huset så att vänta in en beställning via någon nätbutik var inte att tänka på.
 
Nu ska jag inte ändra mig igen (promise darling) och jag hoppas att den kommer bli superbra på plats.
 
Kram kram
1 Jenny:

skriven

Å vad fin, men fy sjutton vad dyra blandare är!! Blev ju typ chockad när vi skulle välja ny till badrummet o den kostade en förmögenhet. Kram på dej!

2 Maria Ekström:

skriven

Hejsan. Kul att hitta din blogg via instagram. Vi bygger också nu:)

Kommentera här: