Ruggigt

 
Godmorgon 1:a september!
 
Här kör vi en soft förmiddag med soffmys och pyjamasar på. Jag och Carl är fortfarande tokförkylda och Philip är alltid hemma på måndagarna så vi behöver inte ens ta oss bort till förskolan. Skönt!
 
Philips gosiga flanellpyjamas som kommer från HM fick stanna på för imorse kändes det lite småruggigt och det var nästan lite kallt på golven när vi gick upp. Brr!
 
Tycker faktiskt det ska bli riktigt mysigt med hösten i år. I vanliga fall är det inte min årstid och jag brukar ha lätt för att falla in i någon slags höstdepp men med tanke på att vi snart åker till solen känns det lite annorlunda i år. Just ja, måste komma ihåg att hämta ut nya passen i veckan så jag och Carl får följa med till Turkiet. Kan bli lite jobbigt annars!
 
Kram kram
1 pillan:

skriven

Här är det fantastsikt väder idag! Är tom barfota i ballerionorna ;)

Härligt ändå att få åka och bada en vecka! A åker till Spanien för golf i slutet av månaden och JA jag är avis...

KryaKram P

2 A Häggberg:

skriven

Hoppas ni har kryat på er, vi har haft jättefint väder hela helgen. Plockat lingon o gula kantareller! Kram till P o C fr Mormor o Morfar

3 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

men så härligt de såg ut trots snoret :)

Kommentera här: