Inredningssug & snittkål

 
Jag ar nog aldrig tyckt inredningstidningar är så givande som nu. Mitt inredningssug har gått på sparlåga ett bra tag men nu - nu suger jag in allt och får hela tiden ny inspiration till huset. Googlar märken, river ut bilder och har mig.    
 

Så fint barnrum! Killarna kommer få större rum i huset så jag kanske ska fundera vidare på den där myskojan ändå...
 
 
Köpte hem snittkål förra helgen men jag blir lite fundersam på doften. Det är inte så jättehärligt med kåldoft i vardagsrummet...
 
Ha en fortsatt fin torsdag! Kram
1 På Selmas gata:

skriven

Vad spännande att få följa dig på vägen till huset:) Vi har nyligen köpt hem ett sånt där tält som i tidiningen (fr. Granit) och piḿpat det med vimplar och annat runt om:) Jättemysigt och nu har sonen en härlig koja!
Ha en fin kväll, kram/tanja

Svar: Ja det är ju jättemysigt med ett sånt där tält och det ni har från Granit (kan vara samma som på bilden?) är ju superfint. Får kanske bli ett sånt till Carl när vi flyttar i vår... Kram
Katta

2 Annika M Sriwanna:

skriven

Åh kojan har vi, är väldigt nöjd med den :)

Svar: Den är verkligen supersöt! Kram
Katta

3 Anonym:

skriven

Kul med husbygge,köpte dessa snittkål förra helgen,hade mina till en början i sovrummet sedan flyttades de ut till hall och familjen funderade på vad som lukta illa ;)synd för de är lite roliga ,kram

Svar: Ja men precis, samma här! :-) Kommer nog inte köpa hem dom fler gånger om man säger så, haha!
Kram
Katta

4 Bindi:

skriven

Hihi🙊
Blomsterne er super fine...men de lugter inte bra,tyvärr.
Så kul med alt planlægning til nye huset. Hvornår begynder i at bygge?
Kram

Svar: Nej fy ;-) Haha!
Just nu väntar vi på bygglov men sen är tanken att plattan ska gjutas innan jul. Inflytt blir i vår =)
Kram
Katta

5 Hanna:

skriven

Måste tipsa om min kusin som syr såna tält på beställning, man kan då välja dem precis som man vill ha dem - kolla in http://totti.wordpress.com/category/lektalt/
och

http://www.annatotti.se/

Svar: Oooh, måste jag spana in! Tack för supertips!! Kram
Katta

Kommentera här: