Kalenderljus

 
Slank in på CE och med mig hem fick jag lite nytt piff som jag ska plocka fram lagom till 1:a advent.
 
 
Stjärnservetter (till julaftonsdukningen?) och ett kalenderljus från Tine K fick följa med hem. Sprang även på servetter med hjortar på inne på Åhléns som jag tyckte var lite söta. 
 

Svårt att få till en närbild på ljuset men det är som silverfärgat spegelglas. Stod och valde mellan klarglasvarianten som jag haft tidigare men i år kände jag för någonting nytt. 
 
Doften av nyintagen julgran är i alla fall den samma så ingen skillnad där. Det värsta jag vet är när doftljus doftar så starkt att man nästan får ont i huvudet men den här doften är diskret och precis lagom.
 
Mmm... 
 
Kram
 
1 På Selmas gata:

skriven

Härliga saker! Har köpt mig det ljuset med klarljus som jag ser fram emot att tända:) Kram/tanja

Svar: Det är såå fint! Har haft det två år på raken =) Kraam
Katta

2 Anonym:

skriven

Tack för att du tittade in på min blogg :)

3 Anonym:

skriven

Tack för att du tittade in på min blogg :)

4 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Åh, så härligt med doftande julgran :)

5 Karin:

skriven

Jättefint ljus!

6 Anonym:

skriven

Pris på kalender ljuset??

Svar: Tror det var 299 kr! Kram
Katta

Kommentera här: