Black friday

 
Black friday idag och jag var faktiskt tvungen att googla begreppet för jag fick för mig att budskapet var det motsatta. Än så länge har jag lyckats hålla mig borta från all shopping men det har verkligen haglat in erbjudanden idag. På både mail och sms. Från alla håll och kanter.
 
Lite tröttsamt med ännu en "dag" kan jag tycka...
 
 
Nej, nu ska jag logga ut från bloggen och ta helg. En oplanerad och efterlängtad adventshelg tillsammans med mina killar. Kanske bäst jag tar och putsar lite på mässingskrukan innan söndag. Ser helt klart ut som det kan behövas...
 
Ha en fin fredagskväll alla fina!
 
Kram
1 A Häggberg:

skriven

Trevlig första Advent! Kram till Philip och Carl!
Mormor o Morfar

2 Karolina:

skriven

Jag håller med dig! Fast jag lyckades tajma in att köpa två adventsljusstakar jag spanat in till 25% rabatt och det var ju lyckat:)
Hoppas ni får en riktigt mysig adventshelg, själv ska jag installera mig i mitt lilla rum i Örebro:)

Kommentera här: