Bloppis

Då var det dags för en bloppis igen!
 
Har rensat bland Carls saker och insett att jag måste börja göra mig av med bebisprylar som vi inte längre använder. Så därför tänkte jag passa på att bloppa ut dom till någon av er som förhoppningsvis behöver dom bättre?
 
 
Ljusblå fleeceoverall från Ver de Terre. Storlek 9 månader (som en svensk 74). Pris: 300 kr
 
 
Randig dress med knäppning i grenen från Ralph Lauren i storlek 9 månader (som en svensk 68/74). Nyskick! Pris: 300 kr
 
 
Marinblå kabelstickad overall från Kappahls Newbie i storlek 74. Knappt använd! Pris: 100 kr
 
 
Koboltblå lurvfleeceoverall från Molo i storlek 80. Noppor på sömmarna och på insidan men dom går säkert att ta bort med hjälp av en Noppa bort. Pris: 75 kr
 
 
Overall/underställ i ull från Polarn O. Pyret. Marinblå i storlek 62/68. Lite noppig på vissa ställen men dom går säkert att ta bort med hjälp av en Noppa bort. Pris: 150 kr
 
 
Jeansskjorta i fint skick från Polarn O. Pyret i storlek 68. Pris: 75 kr
 
 
Set med body (storlek 62) och byxa i velour från Villervalla (storlek 74). Nyskick! Pris: 150 kr
 

Vinteroverall i svart från Lindex i storlek 62. Pris: 100 kr
 
 
Vintertossor från Mini A Ture i storleken 6-12 månader. Oanvända! Pris: 75 kr
 
 
MacLaren Techno XT i färgen All black. Fullt liggläge och extra lång utfällbar sufflett med uv-skydd. Vi har inte använt vagnen speciellt mycket så den är i fint skick. Manual, avtagbar babykudde (syns inte på bilden) och regnskydd medföljer. Pris: 1500 kr
 
 
Helsvart babysitter i modellen Balance Air från Babybjörn + leksak i trä. Ställbar i tre lägen och går enkel att fälla ihop. Klädseln är avtagbar och går att tvätta i maskin. Pris: 600 kr.
 
 
Vit amningskudde (eller ersättningskudde?) med medaljongmönster från Rätt start. Klädseln är avtagbar och går att tvätta i maskin. Pris: 100 kr
 
 
Gåstol från Babyproffsen. Hopfällbar och höjden kan regleras i två lägen. Avtagbar bricka med leksaker och musik. Pris: 200 kr
Babyskydd Logico S (2010) från Aktra Graco i färgen Gabriel (marinblå) inklusive bas. Något solblekt klädsel på vissa ställen, solblekt sufflett. Självklart okrockat! Pris: 300 kr.
 
 

 
Åkpåse i modellen Mucki L från Odenwälder. Vit med grafitgrå insida. Går att tvätta i maskin på 40 grader och torktumla. Väldigt sparsamt använd under en säsong. Pris: 750 kr
 
 
Barnvagnshänge från Nature zoo of Denmark. Pris: 100 kr
 
Hur du handlar? Maila mig på [email protected] och skriv vad du är intresserad av att köpa i ämnesraden, t.ex. "Babybjörn babysitter", så minimerar vi risken för att jag missar ditt mail och det blir enklare för mig när jag går igenom mailen. Alla saker hämtas enklast hemma hos mig i Örebro under nästa vecka.
 
Kanske hittar jag någonting mer här hemma (tror jag har lite mer Ralph Lauren i gömmorna) som jag fyller på med efter hand men det var det hela för nu. 
 
Ha en fin kväll! 
 
Kram
1 Sanna:

skriven

Åh! Så mycket fint! Är RL dressen svart eller marin? Den är vi väldans sugna på om den inte redan är paxad! Kram på dig!

Svar: RL-dressen är tyvärr redan bokad! Kram K
Katta

2 Sanna:

skriven

Attans! ❤️

3 Martina:

skriven

Den svarta overallen från lindex, finns den kvar? kan du skicka den isåfall =) jag står såklart för frakten!

Svar: Den finns kvar så det går bra! Maila mig så gör vi upp på mailen :-) Kram K
Katta

4 Fanny :

skriven

Hej katta! Fick du mitt mejl om overallen? :-) kram Fanny

Svar: Nu har jag svarat! =) Kram K
Katta

5 annso:

skriven

Hej. Vilken ålder på barnet på åkpåsen? Med vänlig hälsning annsofie

Svar: Det är nog väldigt individuellt beroende på barnets längd men jag skulle säga från nyfödd upp till två år kanske. Så länge som man använder åkpåse i vagnen. Maila mig på [email protected] om du är intresserad!
Katta

6 Anonym:

skriven

Hej!

Finns Ver de terre overallen kvar?
Med vänlig hälsning, Lindha

Kommentera här: