Semesterbloggen

 
Jag och mitt stora hjärta hänger på bryggan här i Kungshamn...
 
Hur har ni det där ute i sommarsverige? Som ni märker är det fullt fokus på semester (som i vårt fall stavas Västkusten) som gäller här inne just nu. Visst, det blir lite färre inlägg än vanligt men det är svårt att få till något annat såhär i semestertider då jag vill spendera så mycket tid som det bara går tillsammans med Henrik och killarna. 

Jag tycker att det är rätt mysigt med alla sommarbilder som poppar upp på alla bloggar just nu och jag hoppas att ni gör detsamma.
 
Kramar!
1 Pillan:

skriven

Ni verkar ha haft tur med vädret mest hela vistelsen hittills! Najs
Idag har vi har vväldigt växlande väder men jag har städat inför stundande 4-årskalas, nästan lite skönt med en "mellandag". Ska visst bli riktigt varm igen och jag ska spela min första golftävling med A i veckan.... hjälp!

Kram P

2 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Ja ni ser ju ut att ha det hur härligt som helt:) Västkusten är visst stället man skulle varit på;)

Kram till dig fina!

3 Cecilia:

skriven

Ser helt underbart ut, fortsätt att njuta :-)

4 Anna:

skriven

Jag och min familj har just bott 2 nätter på Hotell Kungshamn. Jätte fint i Kungshamn o smögen ( och i Hovenäset där min bror har sin båt). Nu blir det tillbaka till sommarhuset i Varberg. Kram

Svar: Ja men visst är den helt underbart fint! Läängtar redan tillbaka! =) Kram
Katta

Kommentera här: