Tro på tomten

 
Den här mysiga julboken fick Philip och Carl av "Tomten" i måndags. En barnvänlig julrysare i 24 delar där ett kapitel ska läsas varje dag fram till julafton.
 
 
Huvudpersonen Tilda och hennes familj förbereder sig som bäst inför julen men snön kommer aldrig. Adventstjärnorna i fönstren slocknar och hyacinterna rycks upp ur sina krukor. Mystiskt... 
 
Varje lässtund består av max 3-4 sidor så det är korta kapitel som gäller. Philip tycker att det är såå spännande än så länge och idag var det dags att läsa om den tredje dagen.
 
Det här är ett hett boktips för alla små killar och tjejer så löp och köp som vi brukar säga i bloggvärlden, haha!
 
Kram
 
1 Elin:

skriven

Vilken mysig bok! Minns själv hur jag älskade allt vad julkalendrar hette när jag var mindre... Kanske är därför jag har hela mitt liv i en (visserligen annan slags) kalender idag? ;) Kan verkligen inte med att ha all planering på telefonen, man får ju ingen bra översikt!!!

Provade du den peelingen du fick med i inbjudan till julklappskvällen? Öppnade luckan i Cosmopharmas julkalender idag och såg nämligen att den är på halva priset!! =) Vet att du gillar nya, härliga produkter så tänkte tipsa om det :) Du hittar den här:

http://elinjaeger.cosmopharmas.com/webshop?keyword=x3&x=0&y=0

Har tack vare dig förälskat mig i Clarins läppglans förresten, såå härliga!

Kram!

Kommentera här: