Nyårsmenyn spikad

 
Det superduperfina nyårsuppslaget från Hannah och Amandas bok "Middagsparty".
 
Vad ska vi äta på nyår?
 
Känns som den ständiga frågan inför varje nyårsafton men nu är menyn inför imorgon spikad. Våra kompisar som vi firat nyår tillsammans med senaste fem åren kommer hit så vi blir fyra vuxna och fyra barn. Så mysigt!
 
Henrik och jag åkte ut till Ica Maxi i förmiddags och trängdes med halva stan (puh!) så nu tror jag att vi har allt vi behöver inför imorgon. Hoppas jag i alla fall...
 
Kram kram
 
1 issa:

skriven

håller helt med om att det alltid är svårt att komma på meny till nyår. Jag är lycklig lottad som slipper tänka på det i år ;P

http://missblondes.blogg.se

2 Louise :

skriven

Å vad blir det för meny då?? :-)
Det vill vi ju veta!
Gott nytt år!

Svar: Vännerna brukar kika in på bloggen så jag får hålla på det tills imorgon ;-) Kram K
Katta

Kommentera här: