Inspelningsdag

 
Imorse var det alltså dags och medan jag väntade på att inspelningsteamet skulle ringa på dörren passade jag på att ta en halv dagens. Toppen kommer från PartTwo och mina örhängen kommer från Edblad.
 
 
Några tagningar gjordes vid ytterdörren och i hallen.
 
 
Kaffepaus mellan tagningarna...
 
 
Amelia och Carl 
 
Såg att några av er var nyfikna på vad som varit på gång här hemma och jag kan berätta så mycket som att det filmats för den nya webbtv-serien Stilsäkert med Amelia Widell som programledare. Det kommer totalt att bli åtta program med fokus på inredning och säkerhet, därav namnet Stilsäkert. 
 
Programmet som till stora delar spelades in i Carls rum kommer att sändas någongång i oktober så jag får väl hojta till när ni kan gå in och se programmet som jag och Carl är med i.
 
Vilken dag! Inte det lättaste det här med tv och det var galet svårt att hålla dialog och låtsas vara naturlig medan kameran rullade. Herregud vad jag kände mig löjlig. Men, men. Nu är det i all fall avklarat så nu är det bara att vänta på slutresultatet...
 
Kram
 
 
1 Frida:

skriven

Fin du är Katta! Ska bli så spännande att se inslaget när det kommer. Ha en fin kväll!
Kram

2 Camillasnyahem :

skriven

Skoj! :)

3 Ninni:

skriven

Men fy va kul!! Grattis eller vad man nu säger :)

4 Camilla:

skriven

Så spännande! Ser fram emot att se dig och söte Carl i rutan. :)

Kram

5 Caroline A:

skriven

Men Åh va roligt!!!! Tycker du är värd den positiva uppmärksamhet om någon! Ska bli såå spännande att få följa med hem till dig på ett mer "levande" sätt och jag är ganska så säker på att jag kommer bli ännu mer beroende av bloggen än jag är idag, om det nu går vill säga! :-) Stor stor kram till dig fina du! <3

6 Ann-Louise:

skriven

Men vad kul! Klart du måste hojta till när det är dags för Katta-tv!!

Kram och vad spännande med era nya stora beslut!

7 madde:

skriven

men gud så spännande:)

8 Fru H:

skriven

Nu längtar man ju plötsligt till oktober ju-:)! Ska bli så roligt att se dig "på riktigt". Tror det kommer bli toppen tv!!

9 www.alexandrastyle.se:

skriven

wow, KUL hur kom du med där, så grym du är!

kram

Kommentera här: