Söndagstidningen

 
Behöver lite ny matinspiration så en Elle mat & vin fick följa med hem från tidningshyllan igår. Ok, kanske var det lite för att man fick med den nya Filled Coconut från Marabou Premium också... Lagar väldigt sällan recepten ur tidningen men inspirerad blir jag absolut. Så snygga bilder och reportage!
 
 
Hur den nya chokladen smakade? Något söt kanske men jag skulle säga att den smakade nästan precis som Bounty och jag älskar Bounty. Mmm...
 
Nu ska jag köra lite quick fix-inför-imorgon innan jag sjunker ner i soffan och tittar på söndagsfilmen på fyran...
 
Kram
1 Helena:

skriven

Kokoschoklad alltså! När Coop i Lillån stängde ner och hade halva priset på allt var till slut kokoschokladen det enda godis som fanns kvar på hyllorna som ekade tomma. Du skulle varit där!

Svar: Oooh, då missade jag något! :-( Haha! Kram K
Katta

2 Michelle:

skriven

Håller med dig om Elle. Blir sällan att jag lagar något men får så mycket inspiration till dukningar, upplägg osv.

Chokladen bara måste jag testa. Älskar nämligen Bounty!

Kram

3 Matilda:

skriven

Åh, måste prova!

4 Zalina - Olivia & Colins mamma :

skriven

Nja, den var nog för söt i min smak!

Svar: Ja lite söt är den allt, håller med! Man får äta små bitar ;) Kram K
Katta

Kommentera här: