Stressfri helg önskas

Det blev vita rosor som fick följa med hem till Aalton även den här fredagen.  
 
Nu stänger jag ner inboxen för ikväll och tar efterlängtad helg. Jippi!
 
På önskelistan inför helgen står fredagsmys med Philip, god mat och gott vin, någon runda i spåret, en butiksrunda på stan, kanelbullsbak (inför Kanelbullens dag nu på torsdag), inköp till hallgarderoben + montering och minst en sovmorgon...
 
Önska kan man alltid! Eller hur?
 
Älskar rosor!
 
Fin fredag på er!
 
Kram
1 Miss Tess:

skriven

Fina bilder vännen!

Happy weekend.

Kram

Svar: Happy weekend!!
Katta

2 Magda- mamma till Noah:

skriven

Hej! Det låter som härliga önskningar, hoppas de slår in! Fin fredagskväll nu!! Kram Ps. New York var verkligen helt underbart :)

Svar: Å så härligt! Vad shoppade du?? Kraaam
Katta

3 Magda- mamma till Noah:

skriven

Handlade saker jag gått och önskat mig länge, bland annat klocka Michael Kors, halsduk från Missoni, solisar Ray-Ban. En hel del kläder. Skor från Tory Burch, Converse, Minnetonka och Ugg bland annat. Och till Noah en massa fina kläder och skor, mycket RL då det var så löjligt billigt. Och så en och annan sak till sambon ;). Besökte ni Century21? Bästa outletbutiken enligt mig! Nu blir det ingen mer klädes-shopping för mig på ett bra tag. Nu är det höst, då vill man ju ta hand om hemmet istället :)

4 Annika:

skriven

Det blir din helg i helgen, med allt det du vill. Det känner jag på mig.
Kram

5 Victoria:

skriven

Hoppas ni får en mysig helg:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Kommentera här: