Flowerbomb


Flowerbomb använder jag till både vardag och fest. Favoritdoften nr. 1!

Favoritparfymen sen flera år tillbaka är Viktor & Rolfs Flowerbomb och det här är doften jag får absolut flest komplimanger för. Gillar egentligen doften som eau de parfum bäst men sist Henrik var ute och flög sist köpte han flaskan med eau de toilette som också doftar riktigt gott. En lite lättare doft bara!

Jag bara älskar doften av krispiga gröna noter, citrus, bergamott och freesia. Mmm!
1 Fia:

skriven

Mmmm den doftar himmelskt gott.. är dock lite känslig mot dofter nu=)

Skulle vara jätteskoj att se mera "hemma hos" bilder från er, behöver MASSOR med inspiration ja både till inredning, bebis och skönhetsprylar =) Snälla snälla =))

(Living by Sophia bloggen är nedlagd nu =))



Ha en fin kväll!!

Kram Fia

2 Kati/Hus nummer nio:

skriven

Bra tips, behöver hitta en ny doft (har Boss Orange för tillfället). Bonus om flaskan är rosa :-)



Skön kväll! Kram.

3 Charlotte:

skriven

Älskar också flowerbomben, klart min favorit :) har du sniffat på madonnas nya parfym truth or dare? Om vi har samma parfymsmak så kanske du gillar den med, luktar verkligen jättegott, står högt upp på önskelistan just nu :)

4 Katja:

skriven

Det är min absoluta favorit också. Synd att Eau de Perfumen är så sjukt dyr bara...

Mitt senaste köp var Jimmy Choo som påminner om V & R till utseendet. Fräsch sommardoft det med. Burberry's The Beat kan jag också tipsa om. Riktigt härlig...



// Katja

5 casaofmia:

skriven

Åh alltid härligt med goda dofter, tack för tips! kram

6 Anonym:

skriven

gilla!!?=)

7 Åsa:

skriven

Mmmmm, den doftar ljuvligt!!

Såg din lilla söta Philip idag på förskolan när vi var där och hälsade på. Han är väldigt lik dig :-)

Ha en fin kväll!

Kram

8 Karin:

skriven

Vilket bra tips! Jag tänkte lyxa till det med en ny parfym faktiskt, så det här kom ju väl till pass=). URFIN flaska!

9 Sofia:

skriven

Bra tips, ska kolla om jag också gillar den :) Min favorit är Calvin Klein Truth, men det tillverkas inte längre så jag ska se om jag kan hitta någon ny jag gillar.



Kram

10 Madde:

skriven

åh så passande jag har länge tänkt köpa en ny parfym, måste lukta på denna när vi åker till göteborg nästa v:)kram

11 Mia ☆:

skriven

12 Mia ☆:

skriven

Jag är också förtjust i den parfymen =) Har väl en 4-5 favoriter just nu. Men mest använder jag Cleans dofter.



Ha en mysig onsdag, kram!

13 Elins blogg:

skriven

Absolut bästa parfymen, den du fick är väl den somriga varianten? Den luktar nästan likadant som originalet fast somrigare. Luktade på den för någon vecka sen. Love it!



Kram / Elin

14 Linnéa:

skriven

Hallå!

Jag är en läsare som har följt dig i flera år! Tycker att din blogg är fantastisk och riktigt insipirerande! Men jag önskar att se mer av ert hus. Har bara sett några små glimtar av det och mestadels detaljbilder. Kan du inte fota lite mer i alla rum så att man får se hur det ser ut? :)



Ha det fint! Kram

15 Linda - Harmony Home:

skriven

Flowerbomb är en favorit hos mig också. Dock har jag inte provat den i eau de toilette. Kanske får ta och spana in den:)



Ha en fin kväll!

Kram /Linda

16 yasmine modell mamma och fru:

skriven

den luktar gott

allt bra annars idag? kraam

17 Frida - BF 8 juni ♥:

skriven

ÅH! Den ska jag sniffa på vid tillfälle.

Kommentera här: