Gräsänka & mellohelg


Älskar min ljusgröna Aalto och idag fylldes den med tio snövita rosor.

Välkommen fredag och schlagerhelg - jippi!

Idag fick tio vita rosor följa med hem från fredagshandlingen och vår lilla matbutik. Kände att jag behövde någonting som piggade upp den här fredagen. Är nämligen gräsänka sen några dagar tillbaka då Henrik är i Madrid med jobbet så det fick både bli en fredagsbukett och nybakat surdegsbröd från lilla bageriet på hörnet.

Imorgon ska Philip och jag hem till kompisarna och på kvällen blir det självklart mello. Äntligen drar det igång!


Iittala Aalto

Nu ska jag inta soffläge och njuta av den här sköna fredagskvällen!

Kram
1 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Så fint vännen!:)



Kram M

2 Jenny:

skriven

Så fint med vita rosor!

3 Jenny:

skriven

Du bjuder på fina och härliga bilder som vanligt! Gör du något speciellt för att få dina rosor att hålla länge ? Har inte köpt några rosor på evigheter för mina brukar ha en förmåga att se vissna ut efter bara ett par dagar. Kram från ett kyligt norr.

4 ALEXANDRA:

skriven

Ser härligt ut med vita rosor.Gillar jättemycket.Jag ha en liten fråga till dig Katta.Du har en väldigt säker smak enl.mig.Jag vet detta är ingen modeblogg men jag testar ändå ;) Jag har en brun jacka och har nu hittat en jättefin stickad halsduk MEN den är GRÅ.Hur funkar det tycker du Katta? Kram och ha en fin helg.

5 Pillan:

skriven

Ja det blir skoj att det drar igång igen med Mellon. Tyvärr har jag helt "tappat det" i år och stack iväg för att köpa Schlagerbilagan och komma ikapp... Visste knappt vilka som skulle tävla! Håller nog på Loreen ikväll, cool brutta!



Kram P

6 Mia ☆:

skriven

Vackert med vita rosor =) Hoppas att ni har en härlig helg trots pappans frånvaro och får en mysig schlagerafton!



Kram!

7 JonnaK:

skriven

Fina bilder och fin blogg!

8 Anonym:

skriven

va med i veckans blogg om du vill

http://mosansliv.blogg.se/

9 Frida:

skriven

Vilka underbara bilder! Blir också gräsänka på måndag.

10 KNORKAN:

skriven

Så fint :-)

11 Topea & Gina:

skriven

beautiful pictures! i love roses !! :)

12 Maja:

skriven

Fin blogg med fina bilder! <3

13 S a n n a W i d m a n:

skriven

Jättefin blogg o. bilder :)

14 Frida:

skriven

Vita rosor är svårslaget alltså!

15 pablosfoto:

skriven

Riktigt fint med fina rosor.



Härligt ljus det var i bilderna!

16 elinaa:

skriven

fin blogg:)<3

17 emelie:

skriven

åh vilken fin blogg du har :)

18 ALICE KOSKELA - FOTO / VARDAG:

skriven

19 emme:

skriven

grymt fina bilder :)

20 Lisa:

skriven

Sjuukt snygga bilder !

21 Hanna - Mode, smycken och min vardag:

skriven

Fina bilder!

22 emelie:

skriven

åh vad fint med vita rosor :)

23 sussie:

skriven

Ja bara älskar vita rosor...fick 99 röda och 1 vit av pojkvännen...å va nog ändå mest tacksam för att han kom ihåg att ja absolut ville ha minst en vit iaf...;)

24 Inna:

skriven

Så fina =)

25 Annster:

skriven

Fina bilder :)

26 Lotta:

skriven

Fina bilder =)

27 Mathilda:

skriven

Vad fina bilder! :)

28 Jenny:

skriven

Mycket stilrent och fint! Har också den vasen-älskar den!

29 sanna♥:

skriven

Fina bilder :)

30 Emelie:

skriven

Dem där roserna var en njutning för ögat :)

31 L I N N (www.linnslifeee.blogg.se):

skriven

Fina bilder :)

32 sara:

skriven

33 sara:

skriven

mycket fina rosor!

34 kerstin:

skriven

fint med vita rosor härlig söndag på dig

35 Nellie:

skriven

Snygga bilder!

36 Alma ♥♔ツ:

skriven

Fina bilder! :)

37 Lady:

skriven

vackert :)

38 Angelica - Mamma till Bruce:

skriven

Fina bilder! =)

39 Anonym:

skriven

fina bilder ,allt bra ?

40 Louise:

skriven

Vilka vackra rosor :)

41 Heddas:

skriven

fina bilder !

42 Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]:

skriven

riktigt fina bilder! :)

43 Nelly:

skriven

fina bilder! :)

44 anna:

skriven

Hej! Undrar lite ang. erat fina soffbord, Strind från ikea, va? Är det 75 cm? Det är det största måttet på hemsidan, men vet att det har funnits i 100 cm med. Så inspirerande blogg med ett så fint hem. Kram anna

45 Arianna:

skriven

Fina bilder!

46 Johanna - videos, foto, vardag,:

skriven

Fina bilder!! :)

47 Cleo:

skriven

Älskar bilden med blomman! :D

48 alva:

skriven

gud vilka fina bilder!!!!

49 elvira:

skriven

Supeduperfina rosor och vas!

erregud ja, VILKEN VAS!

50 Juhlinofsweden - Fanny Juhlin ;):

skriven

Hej snygging! Vill du göra ett länkbyte? KRAM

51 Anna:

skriven

Hejsan! Var gärna med i dagensblogg på min blogg. Om du ska vara med måste man göra en länk på sin blogg om mig (något liknande) annars räknas inte din komentar!!

(Jag vet, jag är sträng) hehe



Skulle vara så tacksam:

Kram Anna

52 ELSA:

skriven

Fina bilder!

Va gärna med och tävla på min blogg!

53 anja:

skriven

HÄRLIG BLOGG DU HAR!



Kika gärna in på min blogg, skriver om min vardag, festande, jobb, mina vänner, familj, fästman, kost och träning samt mode.



http://justanja.blogg.se



Släng gärna iväg en kommentar :)

54 Julia:

skriven

Jättefin blogg du har! :)

Och vem tyckte du bäst om i Mellon? ^^

55 molly,:

skriven

Fina bilder!

56 Night Flies:

skriven

verkligen superfina bilder!

57 Emma:

skriven

jag tycker att vita rosor är så fina, men de får alltid mig att tänka på begravningar, dumt!

58 Sosweetie <33:

skriven

heejsan,Vilken fiin blogg du har :)

du kanske skulle vilja bli vinnaren i våran fototävling i våran blogg? och få massvis med länkar och kunna få något av 100 besökare extra? :)

då är det här rätt tävling för dig en enkel och fin bild är det enda du behöver göra för att kanske få chans på detta ;)

besök gärna vår blogg och se vad du tycker om den och kanske delta på denna stora tävling som vi har igång nu med fina vinter bilder, som vi ser att du har på din blogg! (:



http://sosweetie.blogg.se/2012/february

59 Felicia:

skriven

fin blogg:))

60 sofie:

skriven

Vackra bilder. :)

61 Ida:

skriven

Vilka fina bilder :)

62 Emma:

skriven

Vad tycket du om låtarna i mello :)?

63 Linn:

skriven

åh vad fint! vackra bilder :) och fin blogg!

64 tova ♥:

skriven

så fina bilder! :)

65 Mirella:

skriven

fin blogg

66 Paulina:

skriven

vackra rosor:)

67 Julia Blomstrand:

skriven

snygg! vad gör du? :)

68 Anonym:

skriven

Så vackert!!

69 Jessica:

skriven

älskar den nedersta bilden otroligt mycket..

70 Linda Sjölund (foto):

skriven

härliga bilder! gillar designen din :)

71 Ida:

skriven

Härligt med rosor !

72 Monrou:

skriven

SV: åh va mysigt de ser ut!

73 jessika:

skriven

du har en sån himla fin blogg.

74 Moa:

skriven

Jätte fina och bra tagna bilder. Du har verkligen hittat fokus på dom och det är fina rosor också. Jag hoppas du lägger upp flera blom-bilder.

Ha det bra:)!

75 bbecka:

skriven

Fina bilder! :)

76 Jenna:

skriven

Kika gärna in på min blogg och sprid den vidare! Kommentera gärna något fint med eller om du har tips på vad jag kan blogga om! Kram på dig :-)

77 JW Photography ♥:

skriven

Fina bilder ^^

78 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Så fina. :D

79 Olle:

skriven

vad betyder gräsänka? fina rosor!

80 Isabel:

skriven

Vita rosor är så vackra. Och väldigt fina tagna bilder!

81 Moa:

skriven

Hej jätte fina bilder.

jo jag undrade om kunde förklara hur man fota en sån där bild på rosen ? :) antar att du använt system kamera.(det har jag med) canon :)

vilken inställning har du när du fotar? a-deep ,av,p,porträtt,macro osv...redigerar du efteråt? hur gör du det ?finns det nån hemsida ddär dom förklarar steg för steg ? Kram :)

82 Maalaa- foto-musik-livet:

skriven

Fint! <3

83 Sophie / Blogg.se:

skriven

Härligt att exponeringen får en sån genomslagskraft (88 kommentarer!:-). Vad underbart med vita rosor. Fick en total crush på det förra året och nu blev jag sugen igen, fint som alltid hos dig!

Kommentera här: