Västkustlängt


Jag och Philip längst ut på bryggan i Kungshamn för snart ett år sen.

Gick tillbaka i arkivet och hittade bl.a. den här bilden på mig och Philip i Kungshamn för snart ett år sen. Min Philip ser så liten ut där han sitter i vagnen. Tänk vad mycket som händer på ett år...

Om några veckor bär det återigen av till huset på Västkusten för att fira påsk med familjen. Det ska bli så mysigt att få fira ännu en påsk vid havet och vi längtar redan!

Ha en fin tisdagskväll!

Kram
1 Hanna:

skriven

Vilken fin bild på er:) Ja hjälp vad tiden går fort våra små börjar bli stora nu ;) Längtar med till påsken :) kram

2 Malin S:

skriven

Åh så underbart med vår (och sommar...och höst för den delen) på västkusten! Nu längtar jag också ut till huset och måste genast kolla upp när påsken infaller i år. Har ingen koll på något längre. Min planering sträckte sig till typ idag, ha ha! Nu är det bara barnafödande som snurrar i mitt huvud =)



Kram kram/Malin

3 Linda - Harmony Home:

skriven

Ja, nu längtar man rejält efter varmare tider:)



Härlig bild på dig och Philip.

Kram /Linda

4 Julia:

skriven

5 Julia:

skriven

Vilken fin bild, längtar verkligen till våren nu speciellt med detta härliga väder vi har denna onsdag !!! Underbart



Hoppas ni får en härlig dag.

Kram Julia

6 Emma:

skriven

Åh vilken härlig bild! Västkusten är så vackert! Tack för tipset med Nespresso kapslarna:) Vi har beställt på nätet en gång, men sen har det bara blivit så att vi har åkt dit istället:) Vad har ni för vagn till er Philip? Ha en fin dag!



Kram Emma

7 Madde:

skriven

åh, va mysigt:) Hoppas ni får jätte fint väder:D

8 Madeleine:

skriven

Hej Katta!



Verkligen en jättefin bild på er två! Dock länge sedan man fick se en nytagen fin bild på självaste bloggerskan ! Inget litet syskon på g kanske ? :-)



Kram!

9 linda - en vimsig mamma:

skriven

ja när man kollar tillbaka på bilder så ser man verkligen hur snabbt barnen växer..kram

10 Hemma hos Katta:

skriven

Det är oftast jag själv som står bakom kameran så därför blir det heller inte så många bilder på mig själv. Och nej, inget litet syskon på g! Kram /Katta

11 Mikaela:

skriven

Å nu fick du mig att L.Ä.N..G.T.A ännu mer efter sommaren... eller iallafall påsken som även vi brukar fira på landet... fast inte på Västkusten utan Österlen. Tiden springer verkligen fram med våra små. I juni blir L storebror och vi ser av förklarliga själ lite extra fram mot sommaren 2012. KRAMAR!

12 Mia ☆:

skriven

Vilken vacker bild =) Tiden går så fort, på gott och ont. Snart är ni där igen!



Kram!

13 Henrik Stigell:

skriven

Kungshamn som är så fint, härligt!

Kommentera här: