Vinn vårfint plagg från Kidelin

Godmorgon fredag! 

Har fått äran att presentera en finfin tävling såhär på fredagsmorgonen i samarbete med nätbutiken Kidelin. I vinstpotten ligger ett valfritt plagg från webshopen och du väljer självklart fritt från hela Kidelins härliga sortiment.



Vad sägs om ett vårfint plagg från exempelvis Småfolk, Trumpette, How to Kiss a Frog, Geggamoja eller Mini A Ture?


Kanske får någon av dessa våriga nyheter från Nova Star flytta hem till just din skatt?

Tävlingsreglerna är enkla! Klicka dig in på Kidelin och välj ut ditt favoritplagg. Skriv sen en kommentar till det här inlägget där du anger vilket plagg du önskar vinna om du har turen med dig. Gå även in på Facebook och "gilla" Kidelin här för att delta och kom ihåg att uppge ditt namn och din mailadress så jag kan kontakta dig om just du blir den lyckliga vinnaren.

Tävlingen pågår t.o.m. torsdagen den 3 mars. Lycka till!

Lite senare idag ska jag och Philip fira fredag med en liten shoppingrunda. Promenix dit och hem och kanske får vi även med oss en helgbukett med krispiga tulpaner hem från stan.

Ha en riktigt fin fredag!

1 Mia:

skriven

I love nova stars denim klänning, den skulle vara hur söt som helst på min lilla fnallis:)



Fin helg, kraam



Kidelin gillad på fejsbook också då såklart:)

2 Frida Argus:

skriven

Åhhh vad mycket fina kläder. Bara älskar Nova Star - Hood 04 Volcano och skulle bli sååååååååååå glad över att vinna en sån i stl 92 till min buse till son. Håller alla tummar jag har :)!!

3 Jenni:

skriven

Om jag har turen att vinna skulle min dotter passa bra i Nova Star - Dress Hood Berry.



Trevlig helg!

4 Naomi:

skriven

Otroligt fina klader pa hemsidan. Gillar starkt retro stilen. Nostalgi! Harliga minnen fran barndomen hos mormor pa landet. Jag bor i USA for tillfallet och har svart att hitta just den har stilens klader till min 3 ariga grabb. Jag hamstrar verkligen klader varje gang vi aker hem till Finland. Nova Star har fina jeans men skulle jag vinna valjer jag Smafolk Tshirt Cars. Det kan inte bli mera retro an sa!

5 emilie:

skriven

Hej! Kul med tävling :)

Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ge

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/tshirts/geggamoja-sweater-blue.html

till min fina lilla prins på 8 månader som har varit sjuk i en veckas tid nu med dunderförkylning, feber + öroninflammation, men som inte tar det lungt en sekund utan fortsätter endå kämpa på med att lära sig gå och prata :)



Gillar såklart Kidelin på fb. Håller tummarna!

6 Julia:

skriven

Hej fina du!

Vad kul med en liten tävling.



Hugo har suttit i mitt knä och tittat på alla kläderna och pekade sedan på denna tröja:



http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/nova-star-hood-04-ach-4.html



Så den tröjan håller Hugo tummarna för att han vinner :)



Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin helg! Många kramar från oss!

7 Mirva:

skriven

Hej Katarina!



Jag önskar vinna ett par Denim Harem 2011 fr Nova Star i strl 120. Gillar även Kidelin på Facebook. :) Jag har fått en del mycket goda nyheter idag och jag hoppas att jag kan hålla samma linje och vinner världens coolaste jeans!



KRAM Mirva



8 Emma:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna Nova Star - Hood Star Blue till min stora kille. Gillar Kidelin på FB.



Trevlig helg!

9 Emma W:

skriven

Kul med tävling! Kidelin gillar vi sedan tidigare - fantastisk service! Min lilla bus kille skulle vara fin & bekväm i haremjeansen från Nova Star.



Nu håller vi tummarna för en vinst.



Hälsningar från ett idag vårigt Skåne :0)

10 Emelie:

skriven

Tänk vilken lycka om man skulle kunna vinna=)

Nova stars wct jacka diva skulle passa min lilla skatt perfekt! Som blev ett helt år i söndags!



Jätte bra blogg, läser den nästan varje dag men är dålig på att kommentera!



Kram Emelie

ps. Gillar även kidelin på facebook

11 Anna & Emilia:

skriven

Hej Katta!

Min lilla underbara 6-åring hade blivit glad för en Nova Star denim dress stl 110.

Hon har just tappat sin första tand vilket är en stor "era" i ett småbarnmammas liv ;))

Kram! //Anna

12 Sara:

skriven

Hej!

vilken bra tävling! Roligt med nya tips om bra barnshopping, Svårt att välja bland alla coola kläder men jag och treåringen blev kära i den turkosa vårjackan från absoluta favoritmärket Nova Star, så fin!

Ha en mysig helg med lillprinsen

KRAM

13 Nathalie:

skriven

Hej!



Roligt med en liten tävling.. Mina favoritjeans till små busiga pojkar är de sköna och tuffa jeansen från Nova Star! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett par Nova Star - Denim Original 2011 (http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/byxor/nova-star-denim-orginal-2011.html) i storlek 80.



Ha det bra!

14 Angelica:

skriven

Kul med en tävling :)

Skulle jag vinna skulle jag välja Nova Star - Denim XL Light i storlek 92 :) Tycker Nova Star har riktigt fina kläder. Sen att min dotter heter just Nova tycker jag gör det lite extra kul :D



Ha en fin helg :)



MVH Angelica

15 Johanna:

skriven

Hej!

Kul med utlottning. Kidelin har så fina saker!

Skulle bli superlycklig om min snart 4-åring fick en: Hood Star Red från Nova Star



Johanna i Ö-o

16 Åsa:

skriven

Kul med tävling!

Tror lilla M skulle passa bra i Mini A Tures kofta Elsa. Tycker den var supersöt och såg välarbetad ut! Håller tummarna ...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

17 Eva:

skriven

Underbar tävling! Jag skulle bli överlycklig för en Nova Star Sweat 04 Diva i stl 80 tll min lille goding! Gillar Kidelin på FB såklart.

Ha en fin vecka!

18 Anni:

skriven

Vilken kul tävling och så mycket fint att välja mellan! Men om jag har turen på min sida tror jag min lilla sötnos skulle bli fin i MOonkids, dress sailor, storlek 68 till sommaren. Den var helt ljuvlig.



Ha en fin dag!

19 Maria:

skriven

Hej Katta & tack för en fin blogg!

Här hoppas vi på tur & jag har fastnat för den fina byxdressen Lua Baby från Mini A Ture. Den skulle sitta fint på vår Junie i sommar!



Ha det gott!

20 Hanna - mamma till ღNeoღ:

skriven

Åhhh, vilken rolig tävling!! ^^ Jag är givetvis med och tävlar. =)

Gillar Kidelin på FB (Hanna Arvidsson) och om jag skulle bli den lyckliga vinnaren (HOPPAS!!) skulle jag valt ett par svarta "Nova Star - Safari Pants" till Lilleman i stl.98



Håller tummarna håååårt nu!



Kram kram!

21 ida - mamma till goaste och finaste Melker:

skriven

Kul att klicka in på din fina blogg och läsa om denna roliga tävling, skulle jag/vi ha turen att vinna så skulle min fina Melker bli så tuff i Nova Star - Denim Harem 2011 stl 80. Vi håller alla fingrar och tår här hemma!

22 Therese:

skriven

Hej!



Vilken rolig tävling!



Om jag hade turen att vinna ett fint plagg från Kidelin så skulle jag välja "Dress Sailor" från Moonkids i stl 68 till min dotter Molly. Den skulle bli superfin på henne till sommaren och passa perfekt eftersom vi ska spendera lite tid vid kusten.

Nu håller jag tummarna för vinst! :)



Kram kram!

23 Everlonn:

skriven

Måste ju vara med och tävla :-) Kidelin gillar jag ju redan ;-)



Skulle jag ha turen med mig så önskar jag dessa till min tjej:



http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/novastar/nova-star-safari-pants.html



Sååå snygga!



//Sofia Everlönn

24 Jessi (liams mamma):

skriven

Om jag skulle ha turen att få vinna hade jag valt något från Nova Star!!!

25 Johanna Sandgren:

skriven

Åh vad skoj!! Gillar redan på fejjan såklart! Hade jag vunnit hade jag såklart tagit wct byxor från Nova Star till lillasyster Lilo så hon kan matcha med brorsan Zion!

26 Andrea:

skriven

Jag hade helt missat denna tävlingen, vilket fantastiskt pris! Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha More Stories - Violet Dress till min dotter, jag tycker den är så underbar och sedan den lades upp med bild på Kidelinbloggen har jag suktat efter den, så otroligt fin! Min dotter skulle älska den, hon tycker det är så roligt med nya kläder, dansar runt och speglar sig och poserar stolt. Vi skulle bli jätteglada.



Gillar Kidelin på FB sedan länge. Andrea Sandell Svensson.



Vi håller tummarna riktigt hårt nu för en vinst. Hoppas hoppas hoppas!

27 Andrea:

skriven

Jag hade helt missat denna tävlingen, vilket fantastiskt pris! Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha More Stories - Violet Dress till min dotter, jag tycker den är så underbar och sedan den lades upp med bild på Kidelinbloggen har jag suktat efter den, så otroligt fin! Min dotter skulle älska den, hon tycker det är så roligt med nya kläder, dansar runt och speglar sig och poserar stolt. Vi skulle bli jätteglada.



Gillar Kidelin på FB sedan länge. Andrea Sandell Svensson.



Vi håller tummarna riktigt hårt nu för en vinst. Hoppas hoppas hoppas!

28 Emma:

skriven

Svårt att välja.. Meen jag skulle nog gärna vela vinna ett par sjukt snygga Harem jeans till min tjej som fyller 2 år nästa vecka! Älskade förra vårens superhärliga harem och bara måste ha ett par till. http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/novastar/nova-star-denim-harem-2011.html



Jag gillar såklart redan Kidelin på facebook!

29 Sandra [2barnsmamma]:

skriven

Jag gör ett försök, min dotter fyller 2 år imorgon och hon vill såååå gärna ha en Nova Star - Dress Hood Berry ;)



Jag gillar Kidelin på FB också!

30 sara:

skriven

hej tävlar självklart!

gillar redan kidelin på FB (sara eurenius) och om vi vinner så blir det nog ett par Nova Star SLIM i 86 ev. 92 beroende på mått!



håller tummarna för vinst!! :-D

31 Sessan ☆:

skriven

Gillar Kidelin på FB redan & vill gärna delta i hopp om att jag var så lyckligt lottad & vann ett par av våra favorit mysbyxor genom många år.

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/smafolk/smafolk-baggy-velvet.html

Småfolk mysisarna har fantastisk kvalitet & passform.

110/116 hade varit perfekt



Ha en fin fin kväll

32 MansonDust:

skriven

Är med!! :D



Gillar på Facebook. Cim MansonDust heter jag där.



Jag vill vinna: http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/byxor/nova-star-safari-pants.html i stl 92!

33 Therese:

skriven

Hej nu har jag gått in och like på FB. Om vi skulle vinna är valet enkelt, då vi är en seglarfamilj skulle vår Viggo vara så fin i Moonkids sailor shirt. Nu håller vi tummarna att vi vinner så han kan få den perfekta outfiten till sommarens segling. http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/moonkids/moonkids-sailor-shirt.html

34 Fia ekström:

skriven

Om det äntligen skulle vara min tur att vinna något så vill jag ha

Nova Star-WCT Jacket Diva :)

Och självklart gillar jag redan på fb!

35 Susie Susec:

skriven

Sådärja nu har jag "gillat" på facebook.



Om jag vinner så får min dotter denna fina klänning till i sommar:

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/miniature/mini-a-ture-zakia.html



Såå fin!

36 Jenny Karlsson K:

skriven

Nova Star - Denim Slim är de absolut snyggaste jeans Nova Star har gjort. Deras modeller passar jätte bra till min dotter. Hon skulle bli en riktig tuffing i dem :)

Jag gillar Kidelin på FB <3

37 ★Fam. Bus★:

skriven

Åååh om jag hade fått lite tur denna vecka att vinna så hade jag varit överlycklig!



Valet på märke är enkelt, NOVA STAR is the shit! Men om de blir sonen som får en Hood A4 ach eller lillsyrran som får en WCT jacket berry, -de är frågan det ;)



Jag gillar redan på face, sarina fredriksson.



Många kramar, hej o hå!

38 Carro:

skriven

Jag är gärna med. Skulle vilja vinna Nova Star - Safari Pants till sonen =) Gillar redan Kidelin på FB sedan länge, Caroline Lellky



Håller tummarna

39 Ulrika Rydell:

skriven

Luvtröjan (grå o turkos/grön) i 130 eller 140!)!!!

40 Hassan Khries:

skriven

Om jag vinner vill jag gärna ha en nova star WCT jacket diva åt min son.



Självklart gillar jag på FB oxå :)

41 Linda Ekström:

skriven

Vill gärna vara med!



Gillar redan på FB.



Mitt favoritplagg är Katvig långärmad t-shirt orange/fuchsia

42 alexandra mamma till tove:

skriven

om jag hade turen att vinna så skulle jag vilja vinna ett par Nova Star - Denim Harem 2011 till min dotter som fyller år om 11 dagar.. det skulle vara så kul att kunna ge henne något så fint. :)



jag har gillat kidelins facebooks grupp med namnet alexandra axdal dahlberg

43 Malin:

skriven

Vilken fin blogg du har!

Om jag skulle ha tur att vinna så vet jag att min lilla kille skulle älska t-shirten från Småfolk, Cars W boys

Gillar redan på FB (Malin Bergling)

44 ida:

skriven

jag vill vinna Nova Star - Beanie N Diva storlek M åt min skatt!



gillar redan på facebook (ida-cathrine lyngmo)

45 Veronica Senor:

skriven

Hej

Självklart gillar jag er sen innan på Fb;)

Min lilla nyponros som just nu ligger sjuk:), och dessutom fyller 4 år den 10 Mars skulle passa utmärkt i Nova Star - WCT Jacket Berry.

Nu håller vi tummarna stenhårt här hemma!!

46 Andreas Momqvist:

skriven

Gillar på facebook

Vill vinna Nova Star - Striped T Diva 104-110 åt min son!

47 johanna:

skriven

Min lilla H skulle älska en klänning från Nova Star. Missade att köpa förra årets och plötsligt var de slut...



Ha en fina prommenad!

48 Sofie:

skriven

Om jag blir den lyckliga vinnaren så önskar jag vinna en Cycle Hood Scuba från Nova Star!!

Och självklart så gillar jag Kidelin på facebook!! (Sofie Persson)



Håller mina tummar och tår!



49 Petra:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Föll direkt för den våriga bodysuiten. Har inga sådana plagg alls till dottern ännu, så det vore jättefint att få inviga våren i detta färgglada plagg. <b>Småfolk - Suit Flowers And Insects</b>



Gillar självklart kidelin på facebook! =)



50 Erna:

skriven

Underbar tävling:)

Jag är gärna med och har redan gillat på FB!

Om jag har turen då skulle jag välja Nova Star Denim Shorts till min son, så snygga;)

Kram

51 Linda K:

skriven

Åh! Vi skulle vilja vinna Nova Stars denim harem i storlek 92, gillar redan Kidelin på Facebook! :)

52 Aneta:

skriven

AJDÅ, VILKEN STENTUFF KONKURRENS!

Men vi gör ett försök, inget vågat inget vunnet.



Om jag får äran att vinna önskar jag få vinna dessa underbara byxor så min pojke får se fin ut:

Nova Star - Denim Harem 2011

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/byxor/nova-star-denim-harem-2011.html



MVH

Aneta, Alvin mamma

53 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Jag vill såklart inte missa denna super tävlingen =)

Att välja något från deras sida är ju så svårt, finns så mycke fint!

Nova Star - Hood Star Blue skulle jag nog välja.



Gillar på dom på fb- Caroline Jönsson



NU håller jag tummarna hårt!!!

54 Sandra G:

skriven

Jag har gått och trånat efter Nova star fleecejackan i rosa till min lilla tjej sedan förra sommaren- den skulle jag jätte gärna vilja vinna i storlek 92!

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/novastar/nova-star-fleece-jacket-pink-4.html

55 Jeanette:

skriven

Självklart är jag med och tävlar:) Om jag vann skulle jag välja underbara Nova Star Hood Star Blue till min lille kille.



Självklart gillar jag underbara webshopen Kidelin på FB

56 Annika Eriksson:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! Min stora lille kille växer så det knakar, så nya kläder är alltid uppskattat. Någon fin tröja eller ett par jeans från Nova star blir det kanske....

57 Madde:

skriven

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/byxor/nova-star-denim-orginal-2011.html i storlek 92 vore perfekt till min lilla prinsessa! :)

Jag har gillat på FB sedan länge - Madelene Elisabeth Jacobsen

Hoppas på lite tur! :)

58 Eva Axelsson:

skriven

Me like a lot alla Nova Stars kläder , så därför blir mitt val Nova Star Denim Original 2011.



Har sedan lääänge gillat Kidelin på FB :)

59 Maud Sinclair:

skriven

Hej Skulle gärna vilja ge min lille dotterson, som kmmer att födas i början på april i Frankrike, den söta vita bodyn med blårandig krage och manschett, tror den var från How to kiss a frog. Skulle väl passa bra vid havet.

Gillar Kidelin på Facebok sen en tid.

60 Linda Sebe:

skriven

Jag vill gärna ha chansen att vinna en Girl's Hoodie. Störtskön! Gillar såklart redan på FB

61 Linda Sebek:

skriven

missade ett k.... ska vara sebek såklart...

62 Camilla-Mammasegen.com♥:

skriven

Wow vad kul!!♥

Vi skulle så gärna vilja vinna en http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/fleecejackor/nova-star-fleece-marin.html i stl 120.

Gillar på facebook♥♥♥♥♥♥♥♥

63 Evelina:

skriven

Ett litet avtryck från oss, vår lilla Klara skulle gärna gå klädd i en Mini A Ture - Odessa i vår solen! Ha en härlig dag, Kram från oss

64 Therese:

skriven

Hej! Jag skulle vilja vinna:

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/miniature/mini-a-ture-lua.html

[email protected]

65 Annie K:

skriven

Hej hej!

Här kommer en som "i smyg" har följt din blogg och som beundrar ditt fina hem och familj!



Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha ett par Mini A Ture - Bror Byxor i strl 68 till min pojk. Har även "gillat" på Facebook nu.



Ha en bra kväll!

66 Jenny:

skriven

Jag gillar redan kidelin på facebook och skulle, om jag vann, välja en mörkblå cardigan med vita kanter från "How to kiss a frog" till min lilla son som blir 4 år på knappt 2 veckor.

67 Madde S:

skriven

Hej!



Kul med tävling :) kul att det går bra för Therese, fina varor och alltid snabb leverans :)



Om jag vann skulle jag vilja ha dessa byxor till min tös; http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/novastar/nova-star-wct-pants-berry.html stl 104



Ha det bra!

68 Alexandra:

skriven



Hittade nyss din fina blogg genom Petra,

Vilken fin tävling!

Vill självklart pröva lyckan, har tyvärr inte fejjan men ber min sambo gilla dem(han har dock åkt till Mora ikväll för att delta i stafett vasan..) Mitt val föll på en fin och tuff klänning från Nova Star - Dress Hood Berry! Den skulle min lilla Nelly va fin i:)

Må gott och nu ska jag läsa vidare på din blogg!

Kram från Alexandra i Östersund

69 Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

skriven

Jag vill vara med, denna hade jag velat ha till sonen http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/moonkids/moonkids-sailor-shirt.html

Håller tummar och tår!

70 Nilli:

skriven

Älskar den här och hoppas på att ivnna den till min dotter. http://www.kidelin.se/sv/artiklar/barnklader/klanningar/moonkids-sailor-dress.html gillar sedan länge på Facebook, mitt namn står i mailadressen.

71 Elisabeth:

skriven

Hej!

Jag skulle vilja vinna Nova Star Flecce Tröja till min dotter som älskar gosiga tröjor. Färgen är inte så viktig, rosa, röd, lila, svart gillar flickan. Hon har storlek 122. Är tröjan stor i storleken fungerar 116.

72 Anna:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vara med och tävla om en så underbart söt klänning ifrån How to kiss a frog till min prinsessa så blir 3 år nästa vecka..http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/howtokissafrog/how-to-kiss-a-frog-bella-dress.html

vi håller tummarna om att få hem ett inslaget klädesplagg ifrån kidelin som alltid är så fint inslaget när man får dom på posten.. Många Kramar ifrån soliga Jäderfors

73 Sandra J:

skriven

Meeen, vad har jag nu missat? :-) Vilken härlig webshop, den gillade jag mycket. Fanns ju många märken jag gillar från samma sida. Måste ju helt klart sparas :-)

Jag hade blivit överlycklig om jag vunnit en hoodie från Nova Star (Hood 04 Ach) till min fina kille. Han hade ju blivit sååå tuff i vår/sommar i den!

Får hålla hårt i både tummar och tår ;-)



Såklart gillas Kidelin på facebook också ♥



Ha en fin kväll Katta! Kram Sandra J

74 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna "More Stories - Shirley Skirt Flower". Den vore så fin på min dotter tillsammans med en vit blus på min lillebrors konfirmationsdag nu i april. Önskar storleken (4 år).



Jag gillar Kidelin på facebook (Sanna Kaakinen).



Kram Sanna

75 Hanna - mamma till ღNeoღ:

skriven

Vem vann?? :P sjukt nyfiken juhe! ^^

Kommentera här: