Lata dagar på balkongen


Två Vågö från IKEA är på plats ute på balkongen. Ursköna, prisvärda och riktigt snygga!


Medan Philip tog en liten nap passade jag på att lapa sol och bläddra igenom traven med nya tidningar.

Godkväll torsdag!

Vart tar dagarna vägen? Imorgon är det redan fredag och jag har knappt börjat tänka på helgen. Galet!

Idag har jag och Philip spenderat större delen av dagen utomhus i det underbara vädret. Ute på balkongen i våra nya sköna Vågöfåtöljer och på en filt i parken här utanför. Vi hade egentligen en lunchdejt inne i stan inbokad men någonting dök upp i sista minuten så det blev ingenting med det, tyvärr!

Imorgon kommer min mamma hit och hälsar på över dagen så då ser vi fram emot en liten fredagsrunda på stan i solskenet.

Ser även fram emot att följa sändningarna från årets mest omtalade bröllop. Självklart syftar jag på vigseln mellan prins William och hans Kate.

På tal om bröllopet, såg ni det roliga You Tube-klippet som visades hos Malou i "Efter tio" imorse? Det kanske inte är riktigt så det kommer gå till i Westminister Abbey imorgon men det fick i alla fall mig på bra humör. Vilka royal lookalikes!

Kram
1 Julia:

skriven

Hej vännen!



Visst är det härligt med sol och lata dagar, de behövs de med :)



Har sett det där YouTube-klippet tidigare, är så härligt. Man ser verkligen hur förvånade alla blir, så härligt. Jag ryser!



Hoppas du och Philip får en mysig dag tillsammans med mormor imorgon.



Kramar från oss

2 Camilla:

skriven

Godkväll!!



Finfina bilder - underbart ljusinsläpp!



Det har löst sig med sj - till och med till det bättre :-) Hanna ringde dem idag och vi fick boka om biljetterna så nu åker vi senare - men kommer fram tidigare, super!



Inbjudan har trillat in även här..Maila gärna när du får tid över, vårt tåg är framme vid ca 22, men gissar att du redan är på plats då?



Kramar!



3 Lina:

skriven

Härligt

4 Sussie:

skriven

Vilken härlig bild!



Det är verkligen en härlig tid nu... :-)

5 Sofia - mamma till Amanda:

skriven

Så härligt med fredag! Hoppas att ni får en underbar helg! Kram

6 D I N A R A:

skriven

gud vad jag njuter av dessa lata dagar. underbart med solen nu väntar jag bara på några fler plusgrader. härlig fredag till er.

7 Petra:

skriven

visst är det härligt väder och man passar verkligen på när de små sover;)ha en toppenhelg kram

8 Mia:

skriven

Vad härligt det såg ut! Vi har verkligen haft ett fantastiskt väder den sista tiden =)



Jag missade bröllopet jag -_- Får se sammanfattningen sen!



Ha en finfin valborg, kram!

9 Liw:

skriven

Har också tittat på dem stolarna, snygga men är dem verkligen sköna att sitta i? Har ni någon dyna eller liknande?



Snyggt blir det iallafall :)



trevlig helg!

10 MammaSara:

skriven

Åh vad du har fint hemma hos er :)

Själv bor jag,min sambo & vår dotter på 2 år i en liten 2a :/

Jag hoppas att jag snart hittar mig ett jobb "fast just nu verkar det omöjligt"

Så vi kan flytta!



Kram Sara

11 Hemma hos Katta:

skriven

MammaSara: Jag håller tummarna för dig Sara!! Kram K

12 Sandra:

skriven

Helt underbart ljus hos er !

Kommentera här: