Fredag & tävlingsdags

Då var det fredag igen och idag går vi in i den rosa månaden oktober!

Oktober är månaden då jag uppmärksammar Kanelbullens dag och framförallt stödjer Cancerfonden genom att bära Rosa Bandet på min trenchcoat. I år är Rosa Bandet designat av duktiga Liselotte Watkins och självklart ska även Philip få ett eget rosa band!

Vad sägs om att starta helgen med en härlig tävling? Jag har äran att presentera en tävling i samarbete med den fina nätbutiken Creative Lounge. I potten ligger ett valfritt smycke från Oxxo Design. Jag har berlockarmbandet "Multi" men det finns även fler fina armband, berlocker, halsband och ringar att välja bland. En finfin vinst med andra ord!


Mitt fina berlockarmband i modellen "Multi".
 
Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att klicka dig in på Creative Lounge och välja ut just din favorit bland alla fina smycken från Oxxo. Lämna sen en kommentar till detta inlägg med ditt namn, din ålder och din hemstad så är du med i utlottningen. För att dubbla dina vinstchanser så klicka dig in på Facebook och "gilla" Creative Lounge!



Kom även ihåg att även uppge din mailadress så jag kan kontakta dig om just du vinner. Sista tävlingsdag är fredagen den 8 oktober. Lycka till!

Philip hälsar och tackar för att hälsningar! Förkylningen är något bättre men han är lika glad och pigg på dagarna som alltid - som tur är. Nätterna blir lite tuffare än vanligt men vi kämpar på!

Nu ska vi göra oss klara för en liten fredagsrundastan i solskenet. Ikväll kommer Henrik hem efter att ha varit iväg på konferens i några dagar så på hemvägen ska vi handla med oss lite gott hem och överraska med en god fredagsmiddag.

Härligt med helg!

Kram

1 Annelie:

skriven

Jag har alltid älskat smyckena från OXXO

Just nu är Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder min favvo!

Kram

Annelie 40 västervik

2 Pernille:

skriven

God morgen Katta:)



Jeg er veeeeldig gjerne med i tavlingen. Min favoritt er "OXXO Design PARTY TIME Armband Stjärna". Krysser fingrene for at vinnerlykken er på plass:)



Håper lille Philip er bedre i dag!



Ha en fin høstdag:)



Klem fra Pernille



Ps! Min mail adresse er: [email protected]

3 Pernille:

skriven

Glemte å skrive alder og sted:



Pernille, 30, fra Haslum, Norge:)

4 Magda- mamma till Noah:

skriven

Godmorgon!



Jag testar gärna mina chanser i en tävling med sådant trevligt pris :)



Klockan "Oxxo Design Steel Watch Lady Style White" är min favorit! Och det är inte enbart för den snygga designen men även för att en klocka skulle sitta ypperligt på min handled eftersom det skulle innebära att jag slapp ta upp min mobil i tid och otid för att veta tiden.



Trevlig fredag och en krya på dig kram till Philip från Noah och mamma Magda, 25år, Göteborg.



Mailadress: [email protected]

5 Susanne:

skriven

Åhhh jag älskar deras smycken och jag blev så förtjust i det du köpte. Jag vill därför vara med och tävla om detta berlock armband "Multi" och hoppas givetvis på vinst :o)

Och givetvis gillar jag Creative på facebook,



Kram från Susanne 44 år i Höganäs

6 Ida:

skriven

Utrolig mange fine smykker! Jeg ønsker meg Oxxo Design - Armband Multi silver/svart.



Krysser fingrene for skikkelig vinnerlykke:)



Ida, 28 år fra Oslo

7 Sara:

skriven

Så kul med en tävling :)

Jag älskar armbandet-Oxxo Design - Armband Multi Berlock



Heter Sara,är en tjej på 24 år,bor i Göteborg.

Mamma till en liten tjej på 19 månader :)



Kram

8 Bodil:

skriven

Min favorit är helt klart Steel Diamond Watch eller möjligtvis Armband Multi silver/svart läder eller... Ja, egentligen gillar jag ju allt. Men jag provade faktiskt klockan häromdagen, jag har en vän som har en likadan och den satt som ett smeck på mig! Jag gillar sedan tidigare CL på Facebook.



kramar och trevlig helg från Bodil, 37 år i Trosa

9 Sabina:

skriven

Hej hopp!



Jätte fina smycken svårt att välja, men favoriten är Kedja multiberlock!=)

Sabina, 28, Helsingborg

[email protected]

10 Mia:

skriven

Jag gillar just Multi armbandet, det är precis det jag själv skulle vilja ha.



Moi, det är då Mia, 27år, Stockholm



Kram

11 patricia:

skriven

Hej.

Har länge trånat efter samma smycke som du har,om jag vinner önskar jag OXXO Design Armband Multi silver/svart.

Jag heter Patricia 33 år från falun mamma till två barn.

Kram

12 Jenny:

skriven

Jag älskar armbandet Multi Berlock från Oxxo Design.



Jenny, 32 år, bor i Sjöbo.

Har tryckt på "gilla" hos CL i facebook.

13 Titti:

skriven

Hej Katta!

Jag heter Titti, är 27 år och från Västerås. Är dock i skrivande stund tillfälligt bosatt i Oslo. Armbandet multi föll mig rätt i smaken, jag tycker om blandningen med fina berlocker och enkla silverarmband.



Tack för en fin blogg. MVH/titti

14 LiSSaN:

skriven

Oj vilken fin tävling! Vad roligt...men så svårt att välja bland så mycket fina smycken : )



Jag hade valt Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder, precis som ditt på bilden. Superfint!



Ha en fin helg!

Kram Lissan i Göteborg



15 emelie&hugo+lillan i magen:

skriven

Jag tävlar gärna! Om detta:

Oxxo Design - Armband Multi silver/svart



Hälsningar,

emelie&hugo+lillan i magen

[email protected]

16 Emmy:

skriven

ÅH, jag skulle gärna vinna Carpe Diem ringen från OXXO. Tycker den är så snygg och stilren!



-gillar på facebook-



Kram

Emmy (snart) 28 i Stockholm

17 Emelia:

skriven

Vilka underbara smycken! Av alla fina smycken är favoriten: Oxxo Design - Armband Silver/Läder! Klart att man gillar Creative Lounge på Facebook, med så vackra smycken :)



Kram från Emelia som är 21 år och bor i Uddevalla på västkusten.

18 Pillan:

skriven

Vilken super-duper-tävling. Självklart vill jag vinna ett armband från OXXO som heter Party-time med stjärnor,,,,I Löv;)

Pillan 37år i Ånge

19 Jeanette:

skriven

Det är absolut Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder som är min favvo! Mest stilrent & snyggt!



Mitt namn Jeanette, 27år Göteborg!



Nu hoppas jag bara då :-)

20 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag skulle vilja vinna Oxxo Design klockor - Steel Watch 2. Johanna Östblom, 21, Nyköping.



Dubbel: Gillar på fb (Johanna Östblom)

21 Hanna:

skriven

Så mycket fint och svårt att välja en favorit men just nu faller nog valet på armband kedja multiberlock. Är ett fan av creative lounge på facebook.



mvh Hanna (30år) Skillingaryd

22 Johanna:

skriven

Hej! Jag vill vara med och tävla. Jag gillar OXXO Design Halsband Strasshjärta. Supersnyggt tycker jag!



Ha en trevlig helg! Kraam Johanna

23 Linda:

skriven

Creative Lounge har så underbara smycken, jag fullkomligt älskar dem! Därför hade det varit toppen att springa runt med Oxxo Designs armband "Multi silver/svart läder" på armen i höst!:) Väntar vårt första barn, och då är det lätt att man glömmer bort att unna sig själv något sådant...



Gillar CL på Facebook sedan innan.



Linda, 25 år, Kristianstad



24 Nilla - Blogg and Babies:

skriven

Jag tycker om Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style, men det är ju en klocka - räknas det ;-)



Hoppas att ni får en härlig helg!



// Nilla

25 Martina sandberg:

skriven

Svårt att välja men till slut blir det Oxxo Design - Armband Silver/Läder Ring som blir snyggast på mig! Kanske är det min tur nu...

Martina Sandberg, 31 i Hässleholm

26 Emelie:

skriven

Jag vill vara med och tävla!

Armbandet Multi silver/svart skulle gärna få hänga runt min handled.

Jag har haft ett liknande från OXXO men det är så utslitet att det inte är snyggt längre.

Efter att lagt en förmögenhet på höst och vinterkläder x 2 till mina tvillingar så skulle det känns som en lyx att få något snyggt till mig själv!

kram



Emelie 28 år. Falkenberg.

27 Michelle & Girlzen + bebis i magen:

skriven

Första gången jag kollar in hos dej och ser att jag missat en bra blogg.



Har länge suktat efter en Steel Diamond Watch, den är ju bara såååå fin och skulle piffa en trött mama vilken dag som helst!



//Michelle

28 Jennie:

skriven

Vad kul med tävling. Mitt favvo-smycke är OXXO Design Armband Leather White.

Tycker om att läsa din blogg då jag själv fick min tredje gosse i maj och det är alltid kul att läsa om andra småbarnsföräldrars vardag.

Hälsningar

Jennie, 30år i Ljungby.

29 Sofie:

skriven

Vilken underbar tävling! Jag gillar hjärtberlocken med texten "Trust your instinct". Den är enkel och texten står för det jag tror på. Man måste tro på sig själv och lita på sina instinkter.



Sofie, 23, Uppsala.

30 Jeanette:

skriven

Kul med en tävling!



Jag fastnade för Oxxo Design - Armband Rosa.



gillar även på FB



MVH Jeanette, 30, Sundsvall

31 Katarina:

skriven

Så svårt att välja när allt är så fint! Men bestämmde mej för Steel diamond watch, den är bara så snygg.



Katarina, 35år Norge

32 Carina:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!

Min favorit är armbandet PARTY TIME.



Hälsningar Carina 27 år från Habo

33 Elinor:

skriven

Älskar tävlingar o din blogg förstås! Skulle verkligen kunna tänka mig armbander Multi silver/svart.

Ha en riktigt trevlig helg!



Elinor 45 Vännäs [email protected]

34 Marie:

skriven

Jag vill också vara med och tävla! Tycker mest om armbandet Silver/Läder.



[email protected]

35 Linda:

skriven

Jag föll för: Oxxo Design - Armband Rosa

Såå fint!!



Trevlig helg!



Linda Thörn

Vimmerby

36 Camilla Bäckman:

skriven

Vilken härlig fredagstävling!!

Favoriten är OXXO Design - Armband Multi



Camilla, 29, från Sundsvall

37 Hanna:

skriven

Denna tävling vill jag vara med i :) Jag bara vill ha OXXO Design klocka Steel Watch 2. Har varit nära många gånger men som student måste man tyvärr prioritera. Jag gillar din blogg super och besöker den dagligen.



Hanna, 24 år och bor i Växjö

38 Jenny:

skriven

Åh! är gääärna med och tävlar, min favorit som skulle göra sig på min arm är armband multi berlock. Fast alla smycken är ju super fina, har även klickat "gilla" på Fb.

Ha en mysig helg

Kram Jenny 33år från Örebro

39 Nillan:

skriven

Hejhopp i solen !



Tack för en underbar blogg som jag läser varje dag :-)

Om jag har turen att vinna så önskar jag ett armband: OXXO Design Armband Kedja multiberlock

Skulle bli en underbar present till mig själv eftersom jag fyller år den 7 Oktober



Gunilla 49 år Sundbyberg

Gunilla 49 årSundbyberg

40 Therese - Colins mamma:

skriven

Vad kul med tävling! :)

Min favorit är: Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder, som är såå snyggt.

Heter Therese är 24 år och bor lite utanför Halmstad.

Jag gillar på Facebook också! Hoppas på TUR nu.

41 Ida:

skriven

Så mycket snyggt det finns men jag håller med dig om att armbandet Multi silver/svart läder är mycket snyggt.



/ Ida 29 år Stockholm

42 LinnM:

skriven

Armbandet är supersnyggt så jag är gärna med i

tävlingen

kram Linn, 24 från Uppsala

43 Malin B:

skriven

Roligt med tävling!



Min favorit var Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder. Mycket tjusigt.



Heter Malin och är 23 år. Bor i Örebro och gillar naturligtvis på FB!



Hoppas ni får en fin helg i det utlovade solskenet!

Kram

Malin

44 Sandra:

skriven

ÅÅÅÅH vilken underbar tävling för en smyckesälskare som jag.



Om jag vinner så vill jag ha Oxxo Design Armband flätat berlock. Vit :-)



Hoppas på tur!



Kram/ Sandra 21år i Ängelholm

45 Unni:

skriven

For en kjempefin konkurranse! Jeg vil gjerne være med:) Ønsker meg det avbildede Multi armbåndet. Krysser fingrene! Er 34 år, bor i Kristiansand i Norge. Klem Unni

46 Camillasnyahem:

skriven

Vad kul med en tävling! Min favorit blev:



"OXXO Design Armband Kedja multiberlock"



Camilla, 29, Västerås.



Trevlig helg!

47 Carolines hemligheter:

skriven

Oj, vad svårt det var att välja... Men jag gillar det fina armbandet Multi silver/svart från Oxxo Design väldigt, väldigt mycket så det håller jag tummarna för :-)



Kramar//

Caroline, 32 år, Stockholm



PS. Så fort jag kommit hem (sitter vid jobbdatorn fortfarande...) så skall jag gå in på FB och ge Creative Lounge mitt gillande ;-) DS.

48 Cicci:

skriven

Vad roligt med en tävling! Skulle gärna vinna Carpe Diem Ringen.



Cicci 24 år, Kristianstad



Ha en härlig kväll!

Många kramar

49 Camilla Lindahl:

skriven

Jag tror att vår smak är ganska lik varandras, jag gillar också just "Multi" väldigt mycket, läder blandat med silver, mycket fint! Hoppas man kan bli ägare till ett sådant fint armband =)



Camilla, Ystad, 27 år.

50 Louise:

skriven

Vad roligt med en tävling! Oxxo har många snygga smycken, men min favorit är ändå armbandet "Multi".

Louise, 27 år, Huskvarna.

51 Therese:

skriven

Hej,



Therese heter jag 35år bor i Sollentuna utanför Stockholm.Som vanligt förgyller din blogg min vardag. Tänkte för första gången vara med i en sån här tävling, och om lyckan skulle vara framme så föll jag för armbandet "Multi"

Trevlig helg!

Mvh Therese

52 Elisabeth H:

skriven

Hei! Jeg er Elisabeth på 30 år (fylte for kun få dager siden :)) fra Oslo. Jeg leser all din gode inspirasjon i bloggen, og koser meg med alle innleggene! Gøy med konkurranse, hvis jeg er så heldig ønsker jeg meg Halsband hjärta med txt - synes det var veldig fint. Ønsker dere en god helg, Klem fra Elisabeth

53 Erna:

skriven

Hej Katta,



Vilken underbar tävling:):):)

Jag skulle jätte gärna vilja vinna Oxxo Design - Ring Strass Steel, supersnygg:)

Gillar också på FB.



Ha sn ljuvlig helg,

Erna, 30 år från Malmö:)

54 Anonym:

skriven

Hej!

Jag älskar oxxo´s armband, det jag har används flitigt, så flitigt att jag skulle önska att jag hade ett till att variera mig med. Gillar Multi i silver och svart bäst!

Ha en trevlig helg!

/Suzanne (36 år)i Staffanstorp

55 Sandra Andersson:

skriven

Oj vilket pris!



Skulle jag vinna så skulle priset gärna få vara det armbandet som bilden visar. Mycket fint!



Kram Sandra Anderrson, 28

Vimmerby



56 Erika:

skriven

Hej!

Min favorit bland OXXO just nu är som ditt - Armband Multi silver/svart läder!



Jag bor i Falkenberg på västkusten, är 36 år. Vill VÄLDIGT gärna vinna.. :)



Hälsn Erika

57 Lollo:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha OXXO DESIGN RING CHRYSTAL! stl 18



Louise, 26år. Örebro

58 Mona Persson:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :) Min favorit är "Armband Multi silver/svart".



Gillar också på FB!

59 Johanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Svårt att välja något, ditt armband är mycket fint, men efter lite velande föll mitt val på Oxxo Design - Armband Silver/Läder. Hoppas på tur!

Johanna 29 år Eksjö

60 Sara mamma till Mille:

skriven

Hej Katta!



Har kikat in på din blogg så gott som dagligen i några månader nu, men varit dålig på att kommentera. Kunde dock inte motstå en chans att vinna ett snyggt smycke från Oxxo! Mitt val faller på Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder, för att det är en perfekt blandning av silver, läder och smycken, inte för mycke och inte för lite.. =)

Skulle passa perfekt på en småbarnsmor som hellre lägger pengar på saker och kläder till tvååriga sonen än på sig själv..



Sara Fransson, 28 år från Karlskoga

61 Ann-Louise:

skriven

Hej Katta!



Grattis till din vinst! Vill också vinna så det är

klart jag tar chansen att vinna ett fint smycke!



Jag skulle välja "Steel Diamond Watch Lady Style" eller ringen "Carpe Diem" som jag kikat på länge! Nu ska jag gilla på FB också!!



Hoppas din fredagskväll blev mysig och att "Rätt Idoler" gick vidare!



Kram från Ann-Louise - 44 händelserika år från Stockholm

62 Isabella:

skriven

Åh, party time armbandet är ju underbart! Den skulle jag mer än gärna vilja ha :)Kram Isabella, 21 Lund.

63 Lina:

skriven

Hej. Vilken rolig tävling! Är gärna med och tävlar. Jag tycker att armbandet kedja multiberlock är väldigt fint.

Mvh Lina 26år Alingsås

64 Jennie Wilhelmsson:

skriven

Åh va roligt med tävling =)



Jag skulle vilja vinna Oxxo Design Carpe Diem Ring



Kram från Jennie Wilhelmsson 35år Frövi

65 elin:

skriven

Hoppsan, här var folk tävlingssugna på vackra smycken! Haha, bloggarna måste ju snart sluta att länka fina webbshoppar, man blir ju ruinerad! :)



Ja, för att följa reglerna: Elin, 21, Örebro. Surprise? :)



Hm, smycket jag föll mest för är armbandet där texten "Amor Vincit" står präntat på silvergrund. Snart kommer jag hem till verkligheten i Sverige igen, kommer möta tidigare kärleken igen och förhoppningsvis så småningom kunna hitta en ny hand att hålla i så detta vore en liten hjälp på vägen att hålla hoppet uppe känner jag.



Hoppas, hoppas! :)



KRAM

66 Louise B:

skriven

Jag blev förälskad i "Oxxo Design klockor - Steel Watch 2", vilken skönhet som skulle passa perfekt på min handled!



Louise heter jag, nyss fyllda 24 år från Stockholm.

Kramkram

67 Anna-Maria:

skriven

Hej Katta!

Vilken fanstastisk kul tävling, Oxxo gör ju såå fina smycken. Då jag varit utan klocka i snart två år skulle jag jättegärna vilja vinna en Oxxo steel watch, den är otroligt snygg!

Jag är 25 år bosatt i härliga Göteborg.

Håller tummarna hårt, vill så gärna vinna :-)Har såklart varit inne och gillat Creative Lounge på FB!



Ha det fint,



Hälsningar

Anna-Maria

68 Victoria:

skriven

Med ett sånt fint pris vill jag givetvis vara med och tävla :) Mitt favoritsmycke är armbandet Multi silver/svart läder.



Kram från Victoria, 22 år i Karlstad.

69 Michelle:

skriven

Va kul med en tävling!



Jag är jättegärna med och skulle vilja ha det vackra berlockarmband i modellen "Multi" då jag älskar den svarta och silvriga kombinationen, verkligen snyggt att ha på armen framöver! :-)



Michelle, 15 år, Stockholm.

[email protected]



Önskar dig och Philip en mysig Lördag!

Kram

70 Annas inspiration:

skriven

ÅH älskar deras vackra smycken, har ett armband som jag är mycket förtjust i.



Om jag vinner vill jag mer än gärna ha halsbandet med texten beauty comes from within.



Anna, 32 år, Lagan



Ha en fin söndag!



kramkram

71 kristina:

skriven

Läser din blogg varje dag. Om jag vann skulle jag välja klockan diamond steel watch älskar stora klockor med glittrande stenar.

Kram Kristina i Kalmar

72 Helen:

skriven

Hej Katta! Vad roligt med en tävling, klart jag är med och deltar :-) Jag tycker berlockarmbandet multi silver/svart är fint så det skulle jag välja om jag hade turen att vinna.

Kram!

Helen, 24 år, Göteborg

73 A House With A View:

skriven

Åh vad härligt med utlottning, hoppas hoppas hoppas att det blir just jag som vinner det fina armbandet! Min favorit är Steel Diamond Watch - såå läcker!!



Kramiz aka

74 Thea:

skriven

Hej!

tack för en fin blogg! självklart vill jag vara med och tävla om Armband Multi silver/svart läder!



Ha en underbar helg,

Thea 33 Kristinehamn

75 Chatrine:

skriven

Hej Katta!



Först och främst skulle jag vilja tacka dig för trevlig och intressant läsning! Nu när jag är mammaledig följer jag din blogg varenda dag, t.o.m. i mobilen. Förresten så tycker min man att det är superkul att du och jag mer eller mindre verkar ha samma smak.



Min favorit är det fina vita flätade armbandet som heter "OXXO Design Armband Leather White". Det skulle se superfräscht ut på armen när jag och min son är ute på prommis med buggan =)



Kramar från Chatrine, 30 år, Stockholm

76 Kerstin:

skriven

Hej Katta!

Vilken söt son du har.

Jag vill naturligtvis vara med och tävla. Om jag har turen att vinna vill jag ha OXXO halsband Bricka.

Hälsn. Kerstin

77 Madde:

skriven

Klockan "Oxxo Design Steel Watch Lady Style White" skulle jag gärna vilja vinna,den är snygg och jag har velat ha en vit klocka länge Madelen,26 Oskarshamn

78 Annelie:

skriven

Så fin blogg och så fina smycken =)

Oxxo Design - Armband Multi Berlock är en av mina favoriter!



Facebook "gillar" såklart också!

Trevlig Helg



Annelie - 28år - Göteborg

79 MissGoldie:

skriven

JAg älskar Oxxos smycken, har redan en klocka och ett armband. Så OM jag vinner skulle jag nog välja ett halsband. Gillade Oxxo Design - Halsband Hjärta text massor, så det skulle jag nog välja i så fall.



Hälsn. Anna-Lena, 33 år från Vasa, Finland

80 Therese:

skriven

Hej Katta!



Jag heter Therese, är 26 år och bor i Borås.



Min favorit bland alla fina smycken från Oxxo är Oxxo Design - Steel Watch Lady Style White.



Är sugen på en ny klocka och den här föll mig verkligen i smaken. Kommer snart gå på mammaledighet och har en känsla av att jag inte kommer kunna unna mig sådana här saker på ett tag, därför vore det perfekt att vinna den här!



Tack för en jättebra blogg som ger mig massor av inspiration!



Kram Therese



81 Hannah:

skriven

Hej

Trevlig tävling, allt är verkligen jättefint.

Jag skulle vilja vinna klockan Oxxo Design steel- Diamond watch lady style.

MVH Hannah Johansson, 29, smålandsstenar

82 Utopiahelen:

skriven

Åhh jag älskar ditt armband, skulle mer än gärna vilja vinna det. Perfekt nu när man är mammaledig och bara vill piffa till sig lite. Helén, 29 år, Malmö.



Kram

83 Hanna:

skriven

Gud vad skoj med en tävling sätter lite guldkorn i vardagen med små tävlingar tycker jag!

Hej Katta!



Jag fastnade för Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder tyckte det var så fint armbandet hade verkligen gjort sitt på min handled när man leker med lilla William om dagarna:)

Hade känts lite lyxigt;)



Hanna 26år - Flyinge

84 evamar:

skriven

Jag är gärna med - men jag har valt att vara anonym på internet av olika skäl och hoppas att det är ok att du inte får namn, ålder och hemort. :) Har av samma anledning ingen FB men länkar istället:



http://evamar.blogg.se/2010/october/smycke-8-okt.html



Om jag får vara med och dessutom har turen att vinna önskar jag mig Armband Multi silver/svart läder. Snyggt!!!



85 Liza:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :)

Om jag vann skulle jag vilja ha "NYHET! OXXO Design Halsband Strasshjärta" (Det var verkligen inte lätt att välja! Allt var så vackert)



Liza, 15 år (16 om drygt en månad), Bergkvara.



Hoppas på en massa tur nu!

86 sandra:

skriven

är jättegärna med och tävlar!

min favorit är helt klart Ring Steel Enjoy Life (:



Sandra 21 år Göteborg

87 Cecilia A:

skriven

Jag gillar "Creative Lounge -Salong, Webbshop & Showroom" på Facebook, är tjugosju år gammal och kommer från Jönköping och min favorit är "Oxxo Design - Multihalsband silver/svart". :D

88 helena:

skriven

jag är gärna med :D

om man får välja på klockor med så är min favorit "NYHET! Oxxo Design klockor - Steel Watch 2" :) annars är favoriten "Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder" :D



gillar redan på fb (Helena Eklund)



kram helena :)

89 helena:

skriven

glömde ålder och stad ;)

Helena , 13 , Norrköping :D

90 Sandra:

skriven

Jag deltar gärna i den här fina tälvingen!

Ringen "Oxxo Design - Ring Steel Enjoy Life" var verkligen snygg och den skulle passa mig perfekt. Efter 12 år med ätstörningar vore det upplyftande med något så fint budskap som ringen förmedlar!



Sandra, 18 år. Jag är både född och bosatt i Finland. Finlandssvensk.

91 my brohlin:

skriven

Mitt namn är My Cullander Brohlin, jag är 16 år och bor i Åkersberga. Min favorit är helt klart "Oxxo Design - Ring Steel Enjoy Life" För att jag älskar ringar, och såklart att man ska Enjoy Life! Och självklart gillar jag "Creative Lounge -Salong, Webbshop & Showroom" på Facebook!

92 Isabelle:

skriven

Jag tävlar gärna om Oxxo Design - Armband Multi silver/svart!!



Isabelle, 20 år från Stockholm men pluggar nu i Lund.

93 Leila:

skriven

Jag är med :)

Gillade mest Oxxo Design - Armband Pearl lila



Leila, 14 år LUND

94 Martina:

skriven

Jag är med & tävlar! Jag gillar " Creative Lounge -Salong, Webbshop & Showroom " på facebook. Min favorit var: OXXO Design Halsband Strasshjärta,

jag är 11år gammal och kommer ifrån Gnosjö! :)

95 Cassandra:

skriven

Mitt favorit smycke är Pearls for Girls - Örhänge Kors Vintage Edition Vit :)

96 Hanna:

skriven

Åh, skulle gärna vinna OXXO design armband kedja multiberlock. Jag håller tummarna!

97 ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG:

skriven

Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/october/armband-810.html

98 SoffiZ-Oliwers mamma:

skriven

Jag gillar oxå "multi" och hoppas på ett eget sånt;)



Sofia, 27, Oxelösund

99 SoffiZ-Oliwers mamma:

skriven

"Gillar" på fb oxå:)

100 Karin:

skriven

WOW, vilka snygga smycken!!! Oxxo Design - Armband Multi är utan tvekan det snyggaste! Givetvis gillar jag på Facebook!

Hälsningar från Karin, 31 år från Varberg

101 MT:

skriven

jag fastnade faktiskt för armbandet man lottar ut, helt underbart är det! :)

102 Natalie:

skriven

Jag är med! Skulle vilja vinna http://shop.creativelounge.se/se/art/oxxo-design-armband-multi-silversvart-1.php



Natalie Marjavaara 15 Kungsbacka (gillar med samma namn på facebook (:

103 Åsa:

skriven

Vilken härlig tävling :-)

Mitt favoritsmycke är:

http://www.creativelounge.se/shop/



Jag är 32 år och bor i Östersund.

104 sara:

skriven

Hej.

Jag är gärna med.

Min favorit var:

Oxxo Design - Berlock Follow your dreams

Mitt namn är:

Sara Johansson

Min ålder är:

19 år.

Min hemstad är:

Göteborg.

105 millie:

skriven

Jag är 15 år och bor i Bålsta. Och om jag vinner skulle jag vilja ha berlocken med texten 'tomorow is another day' :)

106 J o H a N N a:

skriven

ojoj jag är helt förälskad i Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder. känner att jag bara måste ha ett sånt, har då aldrig sett ett snyggare berlockarmband... så hoppas på mega super duper tur här i din tävling :)



Självklart gillar jag på facebook



Johanna Hellberg 26år Katrineholm

107 Linda:

skriven

jag är gärna med! har gillat på FB (Linda Hallstensson) och skulle vilja vinna "Oxxo Design - Berlock hjärta text" ( texten: Trust your instinct

)



Linda, 20år, härnösand!

108 care69:

skriven

Jag är gärna med!

Jag skulle vid vinst välja: OXXO Design Armband Kedja multiberlock



Har gillat på FB och tipsat här:

http://care69.blogspot.com/2010/10/8-okt-vinn-ett-valfritt-smycke-fran.html



Camilla 40 Norrköping



109 Mamma Maria:

skriven

Hej Katta!

Jag vill självklart vara med att tävla om ett Oxxo design armband silver/läder. Det skulle sitta snyggt på min handled.



Maria, snart 28 år i Falun.



(ska förresten genast gå in på facebook och gilla creative lounge)



110 Edit Rosenlund:

skriven

Hej!



Kul med tävling! Måste säga att det finns väldigt många fina smycken från Oxxo så det var svårt att välja ut endast en, men min favorit blev till slut OXXO Design Ring Strass!



Ha en trevlig dag med nybakta kanelbullar :)



Kram Edit 23, Stockholm



(Har "gillat" på Facebook!)

111 Anna L:

skriven

Så snygga smycken. Min favorit bland många är Nyheten "Oxxo Design - Armband Multi Berlock". Göööörsnygg!



Har såklart gillat på facebook.



Mvh Anna, 30 år, bor utanför Norrköping.

112 Emeli:

skriven

Jag är med. Emeli 21 år boende i Sala. Min favorit är armbandet du har på bilden. Blev helt kär i det.

113 Sanne:

skriven

Jag måste först säga att alla Oxxo Design produkter var riktigt snygga! Men den jag fastnade mest för var Oxxo design- Armband Silver/Läder, grymt snyggt.

Jag heter Sanne, är 17 år, bor i Östersund och har självklart gillat på facebook!

114 Anja Blom:

skriven

Tycker att alla va sjukt fina! Visste inte vad det var förut men där lär de införskaffas något inom en snar framtid.

Jag tyckte allra bäst om Oxxo Design - Ring Steel Enjoy Life.



Heter Anja, är 17 år och kommer från Hjo. Och jag har gillar på facebook.

115 Tilly (::

skriven

Matilda, Västervik, 16.

Jag skulle vilja vinna: Oxxo Design - Armband Multi silver/svart :D

116 fredrika:

skriven

Halsbandet: "The heart knows what the heart wants"

Fredrika, 17 år och bor i Nacka

117 Mari:

skriven

Hej!

Jag skulle gärna se ett Oxxo Armband Multi silver/svart på min handled i höst. Får se om jag får ha det ifred för dottern som är 2 år, men redan förtjust i mammas smycken ;)Klart jag gillar CL på facebook. Mari 32 år i Lerum

118 Frida:

skriven

Hej Katta! Mitt namn är Frida och jag är 19 år, Jag kikade inom här via en länk från frusofie.se. Jag brukar aldrig vara med i tävlingar men jag kollade in sidan och det finns ju såå många fina smycken! Just nu så är jag på jakt efter en fin ring och jag föll för Oxxo design scription ring, Den var riktigt tuff! Jag hade isåfall velat ha den i stl 19, Ha det gott! /Frida från Osby, Skåne.

119 Inga-Lill:

skriven

Så fina smycken! Inga-Lill 62år Växjö. Min favorit är iallafall: Smycken med texten Tomorrow is another day.

120 erika:

skriven

Ååh jag är gärna med och tävlar! Det finns så finna smycken :)

121 Åsa:

skriven

Å, svårt att bara välja en favorit...Tror det blir Armband Multi silver/svart läder som hamnar högst upp på listan.

Kramar från Åsa 33år i Örebro

122 anna p:

skriven

Multi star läder är en favorit om turen skulle titta hit. Önskar så att detta armband ska pryda mammas hand när hon är ute och går.



Rolig tävling finns så mkt snyggt.



Mvh a.

123 Angelica Galloway:

skriven

Min favorit är Oxxo design steel watch så fin.



Kram från Angelica 25 Lerum

124 Liselotte:

skriven

Hej! Är gärna med och tävlar, en favorit är berlocken med texten follow your day, Mvh Liselotte 39 år i Jörlanda

125 marty:

skriven

jag har gillat på facebook. jag diggar smycket Oxxo Design - Berlock Earth

126 adde:

skriven

Oxxo Design - Örhänge Diamond var fint

127 Ronja Jansson:

skriven

Kul tävling! Om jag hade den turen att vinna så vill jag ha Örhänge Pärla Rosa :P Jättefina!



Ronja Jansson 15 år i Hallstahammar :)

128 Annsofie Wreeby:

skriven

Hej K!

Missade ålder och hemstad..jag är 37 år och bor i Hjärsta i Örebro. Skriver väl igen att absolute favoriten är Steel Diamond watch, SÅÅÅÅ snygg!

Åter igen TREVLIG blogg!

Annsofie Wreeby

129 Anna:

skriven

WOW!



Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder är bara så himla snyggt!



Anna 23 år, Mora

130 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Min favorit är Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder

131 Anna Vid:

skriven

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar.

Jag heter Anna Vid.

Min ålder är 20 år.

Min hemstad är Virsbo.

Jag har gillat på FB också, heter Anna VI där.



Hoppas på tur nu :).

Har också tipsat om din tävling här på min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/8-okt-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-oxxo-de.html

132 Emma:

skriven

Gillar: Oxxo Design - Berlock Earth.

Hela jorden är vår =)

Ha de gott!



Emma 24år Växjö

133 Idun:

skriven

Oxxo design har så galet fina saker! Jag skulle välja Halsband pärla strass.



Jag klär så fint i pärlor, det är så vackert!

134 emma t:

skriven

jag vill jättegärna vara med!

Jag skulle vilja ha ring - steel enjoy life den är såå fiin!:D



Har länkat i min blogg också:

http://bloggtavlingar.webblogg.se/2010/october/smycke-8-oktober.html#comment



Håller tummarna stenhårt nu, gud så fin ringen är!:)

135 kajsa:

skriven

Jag är jättegärna med.

Jag skulle vilja ha Halsband Hjärta text, om jag nu har turen att vinna detta otroligt fina halsband.

Kajsa Johansson 13 år Vadstena



Ha de bra :)

136 Mickan:

skriven

Min favorit är http://shop.creativelounge.se/se/art/oxxo-design-armband-multi-silversvart.php



Michaela

22 år

Örebro

137 Kajsa O:

skriven

Åh jag skulle jättegärna vilja vinna Oxxo Design - Armband Multi silver/svart.



Har även gillat Creative Lounge på Facebook



hoppas hoppas



Kajsa

31 år

VÄNNÄSBY (Närmaste stad Umeå)

138 Jenny:

skriven

Jag skulle vilja vinna Oxxo Design - Armband Multi silver/svart läder.

Jenny, 18 år, Eskilstuna

139 Caroline L:

skriven

Oxxo Design - Armband Pearl lila är min favorit, otroligt snyggt!

Hälsningar Caroline Lönn, 39 år, Sala



140 Annelie:

skriven

Jag skulle vilja vinna Armband Kedja multiberlock.

Annelie

60

Sala

141 mathilda:

skriven

min favorit är Oxxo Design - Halsband Hjärta text



mathilda

15 år

sundsvall

142 Madde:

skriven

Jag fyller 26 år den 13 oktober och Oxxo Design Armband flätat berlock vit hade varit en perfekt födelsedagspresent!



Jag bor i Göteborg!



Kram Madelene

143 Ylva:

skriven

Älskar deras fina smycken, men en klar favorit var nog ändå; Oxxo Design - Armband Silver/Läder



Hoppas på tur!!

Ylva, 17 år, Stockholm.

144 Anette:

skriven

Hejsan!! Oj, jag höll på att glömma av att anmäla mej till tävlingen. Eftersom jag fyller 43 år den 19 okt så skulle det vara roligt att vinna deras fina "multi" armband,silver/läder. Kraam från Aette i Mariestad

145 Kashaya:

skriven

SKulle vilja vinna OXXO Design PARTY TIME Örhänge, Åsa, 29 år Stockholm

146 Theresé:

skriven

Kom på att jag ju glömt anmäla mig till tävligen! :)

Läser ju bloggen varje dag men ibland är minnet kort :)

Jag tycker att ringen Ring Steel Enjoy Life är väldigt stilren och snygg så om jag har turen att vinna hoppas jag att den ringen får pryda mitt finger!



Underbara bilder på Philip föresten!

Nu gäller det att hålla alla ögon öppna förstår jag eftersom han är snabb på fötterna ;)



Ha en fortsatt härlig kväll!



Kram Theresé

147 nathalie:

skriven

Åh va fint! jag är med och tävlar :D gillar på FB också..

Om jag nu skulle vinna skulle jag gärna vilja ha "Pearls for Girls - Ring Carpe Diem"



Jag heter Nathalie, 18 år och bor i lilla Norrköping!

148 Annelie:

skriven

Jag skulle vilja vinna Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style



Annelie, 25 år, Uppsala

149 getpalmd:

skriven

Sara, Helsingfors, 22 år :)



Åter i lager! Oxxo Design - Armband Silver/Läder var min favorit!

150 Annica:

skriven

Min favorit är "Oxxo Design - Armband Silver/Läder Ring" riktigt fin. ,)

151 Jessica:

skriven

Hej,

Jag hoppas att jag har lyckan på min sida såhär i höstmörkret och önskar att jag vann Oxxo Design - Halsband Hjärta text.



Jag är 24 år och bor i stockholm



/Jessica

152 Ulrika Björk:

skriven

Hej!

Så många fina smycken! Jag gillar Design halsband strasshjärta. Skulle verkligen behöva något som piggar upp mina svarta höstkläder.

Hälsningar från Ulrika,

42 år i Helsingborg

153 Therese:

skriven

Jag heter Therese är 32 år och bor i Varberg. jag skulle bli överlycklig av att få vinna ett smycke.

154 Heléne:

skriven

Klart jag vill vara med och tävla om så snygga smycken! Min favorit just nu är armbandet Multi silver/svart läder.



Gillar även CL på Facebook!

/Heléne 31 år från Luleå

155 Linda - Inspiration, Inredning, Design:

skriven

Hej!

Jag vill också vara med och tävla:D



Jag fastnade direkt för "Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style". Bara såå snygg.



Jag, Linda är 24 år och bosatt i Kalmar



/Kram

156 Jenny:

skriven

Jag skulle nog välja hjärtberlocken med texten "Trust your instinct". Jenny, 26 år, från Älvsbyn.

157 Olivias mamma Zalina:

skriven

Hej Katta,



Kul med en smyckes tävling, precis vad en nybliven mamma är värd, eller hur? :)



Min absoluta favorit är: Oxxo Design Steel Watch Lady Style White WOW! Super snygg och stilren klocka helt i min smak!



Kram, Zalina 22 år Umeå



158 Butta:

skriven

Hallo, jag tycker att Oxxo Design klockorna är fina, steel watch 2 mest, den skulle jag vilja ha om jag vinner. Men måste man välja ett smycke så tycker jag mycket om det armband du har och väljer ett sådant. Jag har också köpt ett rosa band och ska på undersökning den 26:e efter operationen, så håll tummarna! Jag har även klickat "gilla" på Creative Lounge Kram från Butta i Västerås, 37 år.

159 Hanna:

skriven

Klockan Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style är bara såå snygg, så den skulle jag jättegärna vilja vinna :)



Kram från Hanna,31 år,Småland

160 Konferens västkusten:

skriven

Älskar den här Armband Kedja Multi Charm, hålla upp den stora arbete önskar er all lycka

http://oceangroup.se/

Kommentera här: