Grattis alla mammor!


Imorse blev jag uppvaktad med ett fint presentkort av mina favoritkillar!

Idag är det en speciell dag för alla mammor! Det är Mors dag grattis till alla mammor där ute inklusive min egen mamma hemma i Falun!

Imorse blev jag uppvaktad med ett presentkort på Salong Unikt så imorgon är det jag som ringer och bokar in en tid för klippning och nya slingor. En helt perfekt mamma-present eftersom jag nyligen pratat om att jag måste gå och fixa håret nu innan semestern. Tack mina älsklingar!

Jag och Philip hade en jättemysig schlagerkväll hemma hos Ullis, Niklas och lilla Mira igår men jag tror nog vi alla förvånades något över att Tyskland gick och vann hela tjottaballongen som Kristian Luuk brukade säga.

Visst var låten trallvänlig och helt okej men inte en ESC-vinnare i mina ögon. Så gillar jag också lite mer dansvänliga låtar eller svulstiga powerballader med klassiska tonartshöjningar och slutposer. Tvärtemot övriga Europa med andra ord! 

Senare ikväll ska Henrik skämma bort mig med en god Mors dags-middag men först blir det lite pyssel, tvätt och fix här hemma!

Kram
1 Miia - There´s no place like home:

skriven

Åh, vilken bra present att få på Mors Dag!



Jag ringde till Mia i fredags och bokade in en tid för klipp & sling. Det var inte det lättaste att få en tid kan jag säga! Men snäll som hon är så klämde hon in mig en kväll här framöver, så jag kan vara fin i håret till syrrans student!



Vi fixar & grejar för fullt här hemma denna söndag, har knappt varit hemma de senaste veckorna så det finns att göra!



Ha en fortsatt mysig Mors Dag! =) Kraaam



Ps. Har ju inte svarat på ditt mess! Personligen tycker jag att Philip är snyggare, så ett bra val där av er ;) Hoppas vi kan ses snart! Fredag kanske?

2 Lilla korsvirkeshuset:

skriven

Grattis på din allra första morsdag :) !



Kram,

Angelcia

3 Madeleine:

skriven

Grattis på Mors dag:)



Vilken bra present från dina killar. Här skulle det också behövas en klipp/sling snart...



Ja vad säger du ang ditt mess...Kanske blir mkt med allt på samma kväll? Kanske bättre att ta bio en annan kväll, eller?



KRAAM

4 BLONDETTY:

skriven

Vilken perfekt present! Jag fick presentkort på helkroppsmassage så det var inte dumt det heller!



Tack goa du för grattishälsningen och ha en fortsatt trevlig kväll!



Kram!

5 Magdalena:

skriven

Vilket fint kort och present :)

6 patricia:

skriven

Såg att ni ändrat till ph! Personligen tycker jag också att det är mycket finare:) Min son heter också det:)

Tack för en trevlig blogg!

Kram

7 Ann-Louise:

skriven

Första egna Mors Dag med andra ord! Skoj och bra present!



Jag måste nog säga att jag gillade Tysklands bidrag och Lenas röst, så jag är nöjd för en gångs skull!



Ha en fin vecka!

Kramar

8 Carolines hemligheter:

skriven

Grattis, grattis :-) Första egna "mors dagen" är ju allt lite speciell och mysig!



Jag länkade till dig i min blogg precis, lagade ett av dina recept igår (fläskilé- och korvgryta vilken var jättegod) och hoppas att det var ok? Annars får du hojta till :-)



Ha en toppenkväll, KRAM!

9 christin:

skriven

Vilket sött kort! Hoppas du haft en fin dag! Kramisar

10 Hanna:

skriven

Heeej! Det fick jag med så på torsdag ska det klippas o slingas som jag längtar det behövs! Sist jag var hos frissan var 3 dagar innan william kom till världen;) Undra om det kanske var det som satte igång det;)? hihi Krammar

11 carolina:

skriven

vilken bra morsdag-present!! :) nu får du gå och pyssla om dig lite :) vi såg inte ens ESC eftersom det var så tråkigt att inte Anna gick vidare. Fick blir middag på restaurang istället ;)

12 Emma:

skriven

Dina killar dom kan! : - ) En perfekt mors dag present ju!



Hoppas ni har fint väder & att solen skiner även på er!



Kraamar Emma

13 Sofia:

skriven

Vilken superbra mors dag present både lite egentid, bli ompysslad och samtidigt snygg(are):-)...



Trevlig kväll!



Kramar Sofia, våra Små

14 Kidelinbloggen - Therese:

skriven

Grattis fina du! Kul att du fick något du gillade och som var "behövligt". Själv blev jag också supernöjd men det är ju en riktig gåva att bara få vara mamma också:)

Kram kram

Kommentera här: