Dan före dan - bröllopsyra i huvudstaden!


Kronprinsessan Victoria och hennes blivande prins Daniel på röda mattan utanför Konserthuset tidigare ikväll. Bilder från Svensk DAM.

Ikväll sitter jag självklart klistrad framför Festföreställningen från Konserthuset i huvudstaden som uppladdning inför morgondagens bröllopsfestligheter.

Vilken magisk kväll och gud så snygg Victoria är! Hennes gnistrande klänning med släp från Elie Saab är helt fantastisk! I sommarens pudriga färg dessutom. Det är bara att konstatera att hennes stylist Tina Törnqvist gör ett fullkomligt strålande jobb!

Imorgon är det äntligen dags för årets bröllop! Det ska verkligen bli jättespännande, can't wait!

Kram
1 Miia - There´s no place like home:

skriven

Jaaa, imorgon är det äntligen dags! Jag får ha TV:n på medan vi kalasar här hemma.. Fast jag misstänker att vi får slåss om dosan, då grabbarna garanterat kommer vilja se fotbollen istället. Suck!



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraaam

2 Mirka:

skriven

Klänningen är helt underbar!



Ja, visst är det spännande med det här stora bröllopet! Jag kommer definitivt inte vilja missa detta. Nästan så att man får duka upp med både prinsesstårta och tillhörande praliner :)

3 sara ♥:

skriven

tänkte bara tala om att jag nyss hittat till din mysiga blogg. härlig!



jag bor i shanghai och tänker sitta spikad framför SVT play idag, riktigt kul med kungabrölopp!

Kommentera här: