Victoria's Secret Beauty Rush



Ingen julklapp men sex fina läppglans kom min Henrik hem med från VS i Chicago. Läppglans i olika rosa nyanser var direktiven och han lyckades väldigt bra måste jag säga. Favoriten har namnet "Taffy go lucky". 

Då var vi framme vid den näst sista dagen på året!

Imorse vaknade jag upp med bultande huvudvärk, feber och förkylning så idag har jag stannat hemma och försökt kurera mig medan Henrik och Philip trängts i butiker och betat av alla viktiga nyårsinköp på löpande band. När jag är med tar det oftast betydligt längre tid eftersom jag brukar vilja passa på att strosa omkring i butiker så förmodligen är det ett vinnande koncept att skicka iväg killarna på shopping. Hann knappt krypa ner i sängen med min trave inredningstidningar innan killarna var hemma igen med alla påsar!  

Imorgon
har vi planerat att fira in det nya året hemma hos Henriks bror Martin och hans flickvän Katta. Sex vuxna, alla barn, fyrverkerier, trerätters och god champagne vid tolvslaget.

Vi får väl se hur det går med våra nyårsplaner men jag håller tummarna för att jag känner mig pigg och fräsch när jag vaknar imorgon. Typiskt att gå och bli sjuk såhär lagom till nyårsafton!

Ikväll ska jag passande nog bänka jag mig i soffan för "Victoria's Secret fashion show 2010" och sen blir det ett tidigt godnatt för min del.

Kram
1 Zandra ☆:

skriven

VS läppglansen är en favorit hos mej, har två olika och dem "smakar" riktigt gott. Kommer dock inte ihåg namnen :-)

Hoppas du kryar på dej och att du får en härlig nyårsafton med familjen och vännerna.

Kramar

2 Stine:

skriven

Älskar VSFS 2010!

Sydafrikanska Candice Swanepoel och polska Magdalena Frackowiak rock's the runway.....



Vår svenska modell Caroline Winberg skymtar du i det 5e segmentet Wild Things. Hon kommer ut näst sist. Dvs efter Liu Wen och före Karolina Kurkova's påfågel-kreation.....

3 Hemma hos Katta:

skriven

Stine: Tack för tipset, då ska jag hålla utkik efter Caroline! Min favorit är annars Doutzen Kroes men hon var förmodligen inte med i år med tanke på bebisen i magen!



Kraam /Katta

4 Petra BLoggar:

skriven

Jag har också några från VS och säger som Sandra, de smakar så gott...eller som Montazamii.... MUMS! hihi!



Gott nytt år!

5 Evelina:

skriven

Å vilka härliga produkter från V S! :) Hoppas du kryar på dig och kan fira in det nya året lite piggare. Kramar E, CL

6 S:

skriven

Krya på dig och vilka gulliga bilder i pulkan. Pälsmössa på små barn är bara så sött!



Kram

sanna

7 Elin:

skriven

Vilken härligt rosa present du fått!

Önskar er ett riktigt gott nytt år!



Kram

8 Carolines hemligheter:

skriven

Jag gissar på att morgondagen kan bli rätt så hektisk så jag passar på att kika in nu för att önska dig ett riktigt gott slut och en bra början på 2011 :-) Stor kram från Caroline!

9 Cecilia:

skriven

Här har du en till som lyckas bli sjuk till nyår. Trist! Hoppas du mår bättre idag i alla fall och kan fira in det nya året.

Kram!

10 christin:

skriven

Vilka fina läppglans! Härligt rosa nyanser. Hoppas att du känner dig bättre idag, du får krya på dig så mycket!! Det är soligt ute så det blir nog en promenix efter frukosten :) Kram!

11 Linda - Harmony Home:

skriven

Vilka härligt rosa produkter du har fått!



Inget vidare att gå och bli sjuk. Hoppas du känner dig bättre idag.



Önskar dig Gott Nytt År!

Kram /Linda

12 Camilla:

skriven

Finfin present må jag säga!!



Hoppas du känner dig bättre idag!! Vaknade själv med liknande symptom..:-( så himla typiskt!



Passar på att önska ett riktigt Gott Nytt År till dig och familjen!



Kramar/Camilla & Bianca

13 Kati:

skriven

Gott nytt år, Katta! Hoppas du hinner krya på dig och fira det kommande året!

14 Anna:

skriven

Gott nytt år Katta!



Hoppas du kryar på dig. Hälsa till Katta och önska henne gott nytt år från mig om ni åker dit o firar nyår:)



2011 ses vi på jobbet igen:) Kram

15 Hanna:

skriven

Wow vilken present du fått, nu har du så det räcker ett tag!



Gott nytt år goa Katta!



Kram kram!

16 Viktoria-Pinkpstry:

skriven

Åhh det had ejag med velat ha = )

17 pillan:

skriven

Jag älskar dessa glanser & vilken lyx att få en hel liten påse!!

Ha en fin start på nya året//Kraam P

18 Ylva:

skriven

vore en fördel om VS kunde finnas i Sverige...eller åtminstone europa!! Köpte så mycket bra grejer där när jag bodde i Usa.



/Ylva

Kommentera här: