Valentine's Day



Ikväll blir det söndagsmys med tända kivilyktor och den romantiska komedin "Valentine's Day"!

Känner på mig att det här är min typ av film så det känns som en perfekt plan inför den här sköna söndagskvällen. Lillhjärtat sover gott och jag är redan jättetrött så det känns faktiskt som det även får bli den enda planen inför kvällen.


Hemma hos oss tidigare idag! Philip och hans farfar tittade i pekböcker tillsammans medan jag passade på att bläddra igenom årets IKEA-katalog ännu en gång i jakt på fin inredning.

Önskar er alla en mysig söndagskväll!

Godnatt och kram!

Uppdatering: "Valentine's Day" är absolut mysig och sevärd om du liksom jag har en förkärlek för just romantiska komedier. Påminner mig om "Love Actually" med alla karaktärer och livsöden som på något vis vävs ihop. Inte lika bra dock! Tyvärr!
1 Miia - There´s no place like home:

skriven

Å, den filmen är superbra! Du kommer gilla den =)



Är som vanligt superseg på att svara på sms, men det blir nog tight att klämma in en fikadate i veckan. Är bara i Öret måndag och tisdag, och då måste jag ta tag i packningen. Inte packat en pryl än och mitt lilla flyttlass ska gå på tisdagkväll!



Vi får försöka ses nån helg i september när jag är i stan! Kraaam /Miia

2 Zandra:

skriven

Hihi Stora Killen :-)

Hoppas du tycker filmen va bra, såg den på bio i vintras och jag tyckte helt klart den va sevärd, en riktig tjejfilm :-)

Ha en skön kväll

Kram

3 Anette:

skriven

Hejsan!! Vad lustigt, jag och dottern kollade på valentine´s day i går. Den var bra. Lite typiskt tjejfilm tror jag. Vad söt han är, eran Philip. Ha en bra söndagskväll. Kraam Anette

4 Johanna:

skriven

Den filmen tyckte jag var riktigt mysig! Själv tittar jag på Irene Huss på 5:an... lagom att sitta lite vid datorn samtidigt sådär :)

Ha en bra vecka, kram!

5 Ninnie:

skriven

Filmen verkar väldigt mysig!

6 Mia ☆:

skriven

Den har jag inte sett än, men jag har hållt i den ett flertal ggr i videobutiken! Hoppas den var bra =)



Kram!

7 Emelie:

skriven

Philip är så söt!! Det vore jättekul att se lite bilder från hans rum! du är så duktig på att inreda så det inspirerar verkligen när du visar bilder från ert hem.

En bild på dig själv vore också trevligt, länge sen! :)



Kram! och tack för en grym blogg, tittar in här varje dag (och blir allt mer sugen på barn när jag ser din lilla sötnos!)

8 Pillan:

skriven

Hoppas du skriver en rad vad du tyckte om filmen, har hört både bu och bä;)

Han växer verkligen och har blivit stora killen Philip!

Ha d/PIllan

9 sandra:

skriven

Gillade du filmen ?

Jag hade nog större förväntningar av filmen så nä det var inte så bra som jag trodde den skulle vara.



Ha en bra dag.

Kommentera här: