Packning pågår


Tordagskväll med tända ljus från Cult Design och en stressad Katta som springer omkring och letar kläder.

Blir inte så mycket roligare än så ikväll. Tvättar en maskin och packar inför imorgon. Var nere en sväng på stan efter jobbet men det var marknad och massor med folk i butikerna så jag gjorde mina ärenden och åkte hem så fort jag bara kunde. 

Får nog bli en stor latte innan tåget imorgon för annars kommer jag förmodligen somna hemma hos Anna innan kvällen ens börjat. Helt slut ikväll.

Tillbaka till packningen. Kram

1 Zandra:

skriven

Packa lugnt! T om jag måste nog ha med mej en extra lite väska för nödvändigheter och jag ju inte ens sova över ;-)

Ska bli jätteroligt!

Jag möter nog upp er på centralen oxå, om jag hinner, men jag har fått Maddes nummer så jag hör av mej:-)

Ha en skön kväll!

KRAMAR

2 Lina:

skriven

Hoppas ni får en superkväll imorgon! Ser fram emot fina bilder! :)

Kram!

3 Inspirera mera - Sandra:

skriven

Vilka snygga manschetter du har!

Kram Sandra

4 Malin S:

skriven

Samma här =)

Ses !!

5 Örebroarn:

skriven

Jag hoppas er bloggträff blir lyckad imorgon, men klart den blir :) Ha så skoj & parta loss ordentligt nu! Kram kram

6 Miia:

skriven

Hahaa! Örebroarn är ju jag... Kommenterar en annan blogg under det namnet :)

7 Charlotte:

skriven

Ah, vad kul! Nu blev jag nyfiken! Väntar med spänning på bild :-) Zara har sjukt fina skor! Kram på dig!

8 Maria:

skriven

Vad är det för märke på de fina ljuslyktorna och var i Örebro kan man hitta dom? Jättefina!

Kommentera här: