Mot Sthlm


Nya skor från Zara som åker med i packningen. Rätt coola va?

Mot kungliga huvudstaden. Taggad till tänderna! Min svarta weekendbag från Longchamp är packad och idag smet jag hem tidigare från jobbet för att hinna fixa med det sista. Jag och Madde har som tur är bokat in oss i 1:a klass. Orkar inte trängas just idag så det blir perfekt. Bra musik i silvriga iPoden, ett lass tidningar och tjejsnack. Ska möta upp Emelie i Sthlm och senare ikväll checkar vår trio in hos Anna i Hammarby Sjöstad.

Ikväll väntar bloggmiddag där även Malin, Zandra och Mia dyker upp och det ska bli fantastiskt kul att träffa alla! Anna och jag träffades över en fika i höstas så det blir riktigt kul att träffa henne igen. Ryktas om bubbel, fantastiskt god middag, Singstar och utgång i Stockholmsnatten.

På lördag ska jag försöka hinna med lite shopping och träffa min Susanne över en eftermiddagsfika innan jag och Madde hoppar på tåget tillbaka hem till Örebro igen.


Vi hörs på lördag igen! Kramar

1 Anette:

skriven

Hoppas helgen blir super! Låter skönt med att lyxa till det lite i 1a klass :)

2 Therese:

skriven

Låter hur kul som helst, en riktig tjejhelg!

Skulle gärna lägga ut receptet men eftersom jag inte lagar mat för tillfälet och därmed inte kan ta kort känns det inte roligt. Om du vill kan jag maila det istället.

Hoppas nu ni får en toppenbra helg! Kramar

3 Theresé:

skriven

Önskar dig en underbar helg, tror ni kommer att få det väldigt trevligt!!



Skall själv smita tidigt ifrån jobbet nu då jag får gäster över helgen.

Mycket att fixa då jag skall ha en liten inflyttningsbjudning samt utfordring för hela helgen ;)



Ta det försiktigt i de höga klackarna, urtjusiga verkligen! :)



Många kramar Theresé

4 Therese:

skriven

Låter som att du och Madde kommer att få en perfekt tågresa tillsammans. Önskar er en fantastisk helg i huvudstaden.



Kramar Therese

5 Caroline:

skriven

Hoppas att du får en superhelg i Stockholm :-) Kram!

6 Linalotta:

skriven

Låter verkligen som om ni kommer få det toppen!!



Njut av helgen.

Kram

7 Anna:

skriven

Låter som du har en toppenhelg framför dig!

Kram

8 Charlotte:

skriven

Vad roligt ni kommer ha, gud vad kul! Skorna var suuuperfina! Svarta klackar behöver man alltid :-) Kramis!

9 Miia:

skriven

Grymt snygga skor Katta! Var inne en sväng på Zara igår, men såg inte dem.. Slut kanske. I vilket fall, såå snygga och perfekta partypjux! Have fun i Stockholmo nu då! Kraaam

10 sandra:

skriven

hoppas du får en trevlig helg!

kram

11 Anna:

skriven

Ha en trevlig helg! Det låter urkul!

Har du sett de nya färgerna från Iittala? Fina!

http://husmusen.blogg.se/2009/january/nyheter-fran-iittala-varen-2009.html

Kram!

12 Kristina- Fru Inredning:

skriven

Hoppas ni hade en trevlig fredag hos Anna:)

Kram Kristina

13 Anna - Starwoman:

skriven

Hej raring, tack för en fantastisk kul date och för presenterna =) Jag hoppas verkligen vi kan få ihop en date till framöver!



Blev det ngt shoppat i stan innan ni åkte tillbaka hem igen?



Nu ska jag se körslaget och bara ta det lugnt, sååå skönt!



Puss och kram

14 Mia:

skriven

Vad roligt med blogdate. Hoppas ni får en fantastisk helg!



Kram Mia

15 christin:

skriven

Vilka fina! Hoppas du har det härligt i Stockholm! :)

16 Hemma hos Katta:

skriven

Alla: Tack för alla snälla kommentarer! Helgen blev precis som ni förutspådde superlyckad! =) Kraam

Kommentera här: