Gladiatorer i lack



Mina gladiatorinspirerade heels från Zara. Lagom höjd på klackarna för att orka med en kväll på dansgolvet.

Äntligen fredag! Åkte ner på stan efter jobbet och fixade lite ärenden för att slippa komma hem och mötas av en tom lägenhet. Hämtade ut svart/vita foton som jag lämnat in för framkallning och shoppade en hel del nödvändigheter.

Kom i alla fall hem till en nystädad lägenhet för det ordnade Henrik till innan han drog iväg. Han sitter just nu på ett plan till Basel och han kommer hem igen först på måndag så jag är solo hela helgen. Har precis haft besök av hans lillebror Martin som kom över för att hämta upp lite grejer. Hade bokstavligen hjärtat i halsgropen när jag upptäckte ett missat samtal på mobilen från just Martin när jag beundrade alla nya vårkläder inne på Zara tidigare idag. Usch, kan bli riktigt nojig ibland när darlingen är ute och reser.

Imorgon blir det i alla fall schlagerfest med sista delfinalen i Melodifestivalen och vin med Madde. Kan tänka mig att någon partyklänning och skorna från Zara åker på.

Har precis korkat upp kvällens bubbel och fixat till min favoritpasta med bl.a. saffran, kyckling, vitt vin och kräftstjärtar. Fredagsmiddag här framför datorn med favoritbloggarna som sällskap. Senare blir det självklart "Let's Dance".

Hoppas alla får en riktigt bra start på helgen! Kram
1 Miia - There´s no place like home:

skriven

Skorna är grymt snygga! Låter som att du kommer få en toppenhelg, trots att du är solo. Vad gulligt av H att storstäda innan han drog iväg. Alltid skönt att inleda helgen med en nystädad lägenhet.



Själv ska jag också korka upp vinet här & sätta igång med kvällens middag. Vi var oense om kvällens middags-val, men till slut fick jag min vilja igenom, haha ;) Kramar!

2 Hannah:

skriven

Spersnygga pjuck!

Jag har faktiskt också styrt upp några svartvita foton idag.Tänkte sätta upp dem efter konstens alla regler på ett sådant där "obrytt" men ändå uttänkt vis! Oh, inredning du vet ;)

KRAM!

3 Cilla_Falsterbo:

skriven

Vilka tjusiga skor, är säkert supernsnygga på!! Ohh vad jag önskar att jag kunde ha sådana skor, men är man redan nästan 1,80 så är det inget kul med så höga klackar. Dessutom har jag en förmåga att stuka mina fötter, så hade väl fått vip-kort på ortopeden då med.



Lät jättegott det där receptet med saffran, pasta o kräftskärtar, det får du gärna publicera!!



Förstår att du är nöjd med din svarta väska, bara användt min en dag och I LOVE IT!!



Ha en trevlig helg!! kramis

4 Ann-Louise:

skriven

Snygga skor men ändå för höga för mig! För en hel danskväll i allafall, du imponerar på mig =0)

Visst är man orolig när nån är ute och reser, jag är likadan. Vill ha alla omkring mig och i sina sängar innan jag går och lägger mig.

Hoppas din kväll är mysig trots att du är ensam - men det är skönt det också ibland.

Kramar och åter till Let´s dance!

5 Elin:

skriven

Fina skor tjejen!

Ha en härlig fredagskväll!

6 Josefin:

skriven

väldigt snygga, gillar att de är i lack. Vill också ha en massa saker i lack, väska och skor. Tråkigt att vara ensam hela helgen samtidigt som det kan vara skönt ibland.

Ha så kul imorgon!!!

Kram kram

7 Ann-Louise:

skriven

Ja gud vad alla är bra! Det kom en tår här också när Niclas fick sina poäng. Receptet på den vita chokladmoussén kommer i morgon. Värd att prova faktiskt. Mäktig men god!

Kram igen

8 Emelie:

skriven

Tack gumman! jag passade på att handla en bukett igår när jag ändå hade städat och piffat!

Promenerad med pilotisrna på näsan här om dan- det härlig att äntligen få lite vårfeeling!

Hoppas att du också får en bra kväll!

Kramar!



9 jessi:

skriven

Hoppas du får en härlig lördag utan älsklingen! Det lät ju som en bra plan att schlagerfira med Madde!



Snygga skor, är helt klart imponerad att du klarar av att gå i dem, jag skulle vingla mig fram...=)



Många helgkramar



jessi

10 Josefine:

skriven

Vad härligt att komma hem till en nystädad lägenhet...

11 Miia - There´s no place like home:

skriven

God morgon! Underbart väder här idag - tänk vad solen gör för ens humör, lovely!

Det blev klyftpotatis och gratinerad kycklingfilé med riven mozzarella. Rostade grönsaker & champinjoner och tzatziki som tillbehör.. Smarrigt!

Nu ska jag dricka upp kaffet här och klura ut om jag ska ta mig ner en sväng på stan kanske...

Hoppas du får en härlig lördag & att ni får kul ikväll! Kraam

12 Vera Sophie:

skriven

Snygga!



Såg att vi har samma lampa (Kartell), men jag har pendeln och du bordslampan. Den senare är dock något jag länge suktat efter och det finns viss risk för att den får flytta hem till mig snart.



Hoppas du får en underbar lördag!



Kram

Vera Sophie

(trogen, men ej tidigare kommenterad läsare)

13 Malin S:

skriven

Sounds like din solohelg börjar finemang med god mat och stylish shopping =) Det receptet får du jättegärna dela med dig av framöver. Jag behöver matinspiration !! Kramisar

14 Hemma hos Katta:

skriven

Hannah: Tack! Ha ha, vet exakt hur du menar. Jag bytte ut förra sommarens semesterbilder från Västkusten i några ramar vi har i sorummet. Var såå trött på motiven så nu känner jag mig nöjd igen. Kraam



Alla: Tack, kul att ni också gillar heelsen! Har bara trippat omkring i klackarna inomhus så vi får se hur det går ikväll... Kraamar

15 Louise B:

skriven

Vilka otroligt läckra skor! Måste spanas in :)

Kommentera här: