Lediga fredag

God morgon! Var meningen att vi skulle satt oss i bilen och åkt upp till Falun i eftermiddag men vi åker tidigt i morgon i stället. Skulle få panik om jag lämnade lägenheten ostädad så nu sitter jag i soffan i min nya mysiga velourbadrock med volanger från HM och peppar mig inför dagen genom att spana in nattens kändisbilder.

Idag blir det alltså städning, tvätt och jobb för min del. Har massor att förbereda inför nästa vecka så det kommer bli ett antal timmar framför datorn. Ska nog belöna mig med ett nytt avsnitt av "The Hills" när allt är klart. Nu kör vi!

Ps. Det snöar här idag. Jullängt!

1 Charlotte:

skriven

Oo, snöar det i örebro? myys :) Jag som skall åka dit idag, vad kul :) Här har det bara regnat.

2 Angelica:

skriven

Falun? Ni ska inte komma på Lisa o Lottas coctailparty/hejdå fest då? Var ju flera år sen man såg dig nu! Hoppas allt är bra annars! Kraam

Kommentera här: