Min kväll



Precis jobbat klart för kvällen så nu ska jag plöja nya ELLE Interiör med jultema och julklappsspecial. Det börjar dra ihop sig och jag har redan klurat på en liten önskelista... En transparent "Bourgie" från Kartell står högst upp på listan just nu.

H kom precis innanför dörren med en godispåse till mig så jag är lycklig som ett litet barn här. Mys i soffan resten av kvällen med andra ord. Nu: receptinspiration i lagomt underhållande "Halv åtta hos mig".

Ha en bra kväll!
1 Malin S:

skriven

Myskväll ! Sött av din H att komma hem med sötsaker till sin sötnos ;) Jag fick en Tutti Fruttipåse igår men den är ju long gone. Ska nog kalasa på blåbärssorbet senare. Men det blir efter pastagratängen som gratineras nu. Du verkar jobba väldigt mycket ! Men du tar ju igen dig ypperligt med tidningar och annat mys. Ha en bra kväll ! Kram.

2 Stövelkatten:

skriven

Fick också den idag, men kan inte "unna mig" att läsa. Måste bli klar med hemtenta först... Internetknappen ligger visst för nära word, svårt den disciplinen då. Tidningar är bättre, dem kan man ju gömma!

3 Emelie:

skriven

Kan säga att en Bourgie kommer nog att ligga högst upp även på min önskelista. Lampa eller kurslitteratur, vad låter roligast? ;-)



Kram!

4 La Fleur:

skriven

Åh vad mysigt! Tycker att senaste numret var riktigt bra, alltid lycka när det ligger och väntar i brevlådan! Har en utmaning till dig i min blogg!;)* kramis!

Kommentera här: